Reakcia na: Petto #159711:
ja si tiež myslím to isté ako 810zssk v príspevku #159715 a čo sa týka toho či tam bude/nebude premávať:1.DPB sa bude chcieť asi prezentovať(aj keď okrem CapaCity nemá čo) a opakujem 4901 má reklamu na MS takisto aj jeden Solaris a elina.Takže tie budú zrejme tiež premávať okolo.
2.KlobáSORy stoja za chuja a NP eliny nemáme z toho mi vyplýva,že naozaj jediná "prezentácia" dopravcu spočíva v nasadení Méďakov na posilové linky ?
3.Jeden z majiteľov 4901 niečo spomínal o ich mimoriadnej výprave na tie posilové spoje ?
Nechajme sa radšej prekvapiť čo bude.
Re #159712 no.ev.di.: Lenže tam musíš brať na vedomie aj ten fakt,že ten majiteľ im platí výplaty a nie malé takže za neuposlúchnutie "nariadenia z hora"im kľudne môže majiteľko udeliť pokuty ak sa mu chce ? No ale úprimne nešiel by si keby ťa pozýval miliardár

Tá bitka bola fakt zlá to je pravda,ale si myslím,že také futbalové derby v Brazílii je oveľa horšie ?
JeJe
Z casu na cas chodim do KV z Race a suhlasim s tym, ze na racianskej radiale az po Racko su intervaly dobre, ale ak prave nesedim v 5-ke, tak od Racka zacinam mat problem. Teoreticky (podla CP) by sa napr. z 11 dalo prestupit na Radlinskeho na 9 a pokracovat do KV, ale vacsinou ta devina ujde tesne pred tou 11 - a nezostava nic ine, iba zas len pockat na 5. Ak by 9 jazdila co i len o 2 minuty neskor, obidva problemy by boli vyriesene - preklad s 5 by bol lepsi a aj prestup z 11 by sa stihal.
Ten usek od Radlinskeho cez tunel do KV nie je len taky obycajny subeh, je dost dolezity, kedze z Radlinskeho sa neda nijako inac rozumne dostat do KV a Dubravky (ak neratam okluku cez Jesenskeho) a zasluzil by si lepsie riesenie co sa prekladu tyka.