Reakcia na: JeJe #159721:
No to sa dobre číta že aj napriek vzniku novej zastávky "Vazovova" (na Vazovovej), (Floriánske Nám. je ten užitočný prestupný uzol) a ponechaniu tej istej jazdnej doby to električky stíhajú. Ono totiž sa stále jazdné doby el. predlžujú lebo vznikajú nové a nové kolízne body, pridávajú sa križovatky so semaformi a potom sa nádju vodiči čo idú do náskoku a "vetrajú" na zastávke aby išli načas (alebo aj nie a idú skôr ..) Ja mám skôr skúsenosť že L9 tým smerom meškáva...Keby sa ale posunula o 2 min. už by sa narušil preklad s 8 a 14 z Ružinova.
JeJe
Z casu na cas chodim do KV z Race a suhlasim s tym, ze na racianskej radiale az po Racko su intervaly dobre, ale ak prave nesedim v 5-ke, tak od Racka zacinam mat problem. Teoreticky (podla CP) by sa napr. z 11 dalo prestupit na Radlinskeho na 9 a pokracovat do KV, ale vacsinou ta devina ujde tesne pred tou 11 - a nezostava nic ine, iba zas len pockat na 5. Ak by 9 jazdila co i len o 2 minuty neskor, obidva problemy by boli vyriesene - preklad s 5 by bol lepsi a aj prestup z 11 by sa stihal.
Ten usek od Radlinskeho cez tunel do KV nie je len taky obycajny subeh, je dost dolezity, kedze z Radlinskeho sa neda nijako inac rozumne dostat do KV a Dubravky (ak neratam okluku cez Jesenskeho) a zasluzil by si lepsie riesenie co sa prekladu tyka.