Reakcia na: TeBeCe #159140:
Urbina boli odstavené, lebo Branko sa potreboval pretŕčať pred novinármi, aké ohromné gesto urobil... a v 1216 nebol preliaty olej? nebol ohník zapríčinený aj klasickou "údržbou" á la dpb?Re #159141 luky133: a ako náhrada prídu sory 7,5
lepšie by bolo, nech si tie imitácie busov vezmú naspäť, vrátia prachy a zaplatia pokutu...
roman2
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveďa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentačné vozidlo zároveň.Jazdil nepretržite po väčších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokiaľ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu či klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po toľkých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodiči ich otĺkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a čo mu je?Nič
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa konečne obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ľahšie aj to všivavé J&T.
Kľudne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.