Reply on: roman2 #159156:
Presne podobný názor zdieľam. ? CapaCity bol drahý, ale je to fakt kvalitný bus a cestovať v ňom je úplne iná kvalita ako v Sore. Keď to spozná aj moja mama, tak niečo na tom fakt bude. A celkovo mám pocit, že ľudia to v tých busoch dosť vnímajú, hlavne čo sa týka teploty v CapaCity a v Sore. Ako dobre, beriem, BA nie je až na takej úrovni aby sa tu mohlo kúpiť 100 ks CapaCity (aj keď by som bol fakt rád, keby sa ešte aspoň tá opcia na 15 ks uplatnila), ale nevidím nejaký vážny dôvod, aby sa nemohlo kúpiť napr. Citaro G. Vie mi niekto aspoň približne porovnať, ako je to s cenou 18 metrový Solaris vs Citaro G? Prípadne SOR NB 18 vs Citaro G? Niekde som totiž počul, že pred pár rokmi Mercedes na svoje Citaro ponúkol lepšiu cenu ako Solaris na svoj 15m bus.. neviem, či je to pravda.Takže toľko. Bol by som fakt rád, keby sa tieto SORy nejakým zázrakom podarilo vrátiť do Libchav a kúpili sa buď Mercedesy alebo MANy. Bratislava by si to zaslúžila po toľkých rokoch, aj keď neverím veľmi, že k takému niečomu dôjde... aspoň plynové busy, ak vôbec ten tender bude niekedy, by mohli byť Mercedesy Citaro..
roman2
Zoberme si nášho prvého síce ojazdeného Medveďa 4921ku:Ten BUS bol vyrobený v roku 2005 ako prototyp a prezentačné vozidlo zároveň.Jazdil nepretržite po väčších mestách po celej Európe až sa ho po testovaní tu v BA rozhodla IKEA&Avion odkúpiť.Ten voz nemal žiadne problémy a ani tuším nemá(pokiaľ viem tak nejazdí kvôli "nejasnej" farbe pri STK.Ak je tomu inak tak ma opravte).Nemá ani len náznaky praskania rámu či klbu ako SOR "Shity" NB18 ani len motor nevykazuje po toľkých najazdených km poruchy(možno).A ešte spomeniem,že sériové,ktoré máme (4901 až 4920 a 4922 až 4926) majú niektoré problém akurát ten že niektorí vodiči ich otĺkajú lebo nevedia s tým ešte jazdiť.To je asi všetko.
Máme tu ešte aj 12m CNG Citaro rovnako prototyp a jazdený.Tiež "lietal" po Európe a čo mu je?Nič
Ja dúfam v to,že nové predstavenstvo DPB sa konečne obráti aj na iné firmy na západe(MAN,Mercedes,Solaris...)a že po odchode Gardenera pošle kade ľahšie aj to všivavé J&T.
Kľudne vyjadrite svoj názor na tento príspevok ja som len navrhol cesty,ktoré by mohli byť garantované kvalitou.