Reply on: roman2 #159156:
Presne podobný názor zdieľam. ? CapaCity bol drahý, ale je to fakt kvalitný bus a cestovať v ňom je úplne iná kvalita ako v Sore. Keď to spozná aj moja mama, tak niečo na tom fakt bude. A celkovo mám pocit, že ľudia to v tých busoch dosť vnímajú, hlavne čo sa týka teploty v CapaCity a v Sore. Ako dobre, beriem, BA nie je až na takej úrovni aby sa tu mohlo kúpiť 100 ks CapaCity (aj keď by som bol fakt rád, keby sa ešte aspoň tá opcia na 15 ks uplatnila), ale nevidím nejaký vážny dôvod, aby sa nemohlo kúpiť napr. Citaro G. Vie mi niekto aspoň približne porovnať, ako je to s cenou 18 metrový Solaris vs Citaro G? Prípadne SOR NB 18 vs Citaro G? Niekde som totiž počul, že pred pár rokmi Mercedes na svoje Citaro ponúkol lepšiu cenu ako Solaris na svoj 15m bus.. neviem, či je to pravda.Takže toľko. Bol by som fakt rád, keby sa tieto SORy nejakým zázrakom podarilo vrátiť do Libchav a kúpili sa buď Mercedesy alebo MANy. Bratislava by si to zaslúžila po toľkých rokoch, aj keď neverím veľmi, že k takému niečomu dôjde... aspoň plynové busy, ak vôbec ten tender bude niekedy, by mohli byť Mercedesy Citaro..
M.C.
Nuž neviem presne ako to spravila Praha stými Sorkami , ale tušim že ich vrátila a dostala nejaké peniaze. Neviem presne hej!
A či bude dobrý nápad ich znova opravovať keď už raz boli opravované to sa mi nejaví ako dobrý nápad. Ak to chcú opravovať zase.
Mali by sa to spraviť tak nejako , aby vrátili nejaké kusy Sorov a nejaké opravili , dovtedy kým im nevrátia peniaze a nekúpili u inej značky.
Proste je to len môj názor. Neviem ako to chcú riešiť , ale dúfam že sa DPB s prepačením ne... veď viete čo
Ale ako je to smola no. Karosa sa lepšie podarila tomu dotyčnému ako SOR!