no to dúfam teda, že má... lebo ak aj takéto blbosti jej musí dakto písať tak potom neviem čo ona v tej hlave má. A ide nám vymývať mozgy ako je ona odolná voči vonkajším tlakom, vplyvom a pod. No trt, už len pri kampani verklikuje kraviny čo jej napísal jeden imbecil pán G. z Petržky ?
Napriek dostatku priestoru, redukcia priestoru pre autá o viac než polovicu, zatiaľ čo tu zo 17 metrov na bežnej ulici patrí autám 14 metrov vrátane legálneho parkovania na chodníkoch. Hlavne, že je všetko v poriadku. ☠
ale treskol by som krucifix pani Vašáryovej o hlavu jej fantasmagorickú ? to je úplne v predeli keď do toho fušujú ľudia čo sa do práce prechádzajú, prechádzajú sa z práce, na nákup, z nákupu,... žijú úplne mimo reality toho čo žijú a potrebujú bežní ľudia ktorí nečítajú rozprávky a tak to potom vyzerá.
intony + Max : inak zaujímalo by ma, že do akej miery je ten článok objektívny čo sa týka zverejnených variantov, lebo bolo ich až 8! (nájsť ich možno v príspevku #152303) hoc bol daný návrh vybraný v roku 1969 podľa toho čo písal R.A.T.P. je to aj objektívne ten najlepší? Ešte chcem poukázať na to, že ak sa pozrieme detailnejšie na mapku riešenia siete v CMO, tak napr. dnešná ul. I. Karvaša tam pokračuje cez Americké námestie a cca v smere ulice 29.augusta na Nivy. Takisto tam nie je zakreslená ani Mickiewiczova ulica, či Kollárovo námestie. Všetko to vyzerá ohodne lepšie ako súčanosť no fakt z tých návrhov si vybrať neviem. Osobne by som určite zmenil tú vec, že Ružinovskú radiálu by som viedol do mesta cez Záhradnícku a Mickiewiczovu až na Obchodnú. Čo sa týka trate po nábreží tak sú tu až štyri varianty :
1) obojsmerná premávka cez Jesenského a ponechanie trate na Vajanského nábreží iba ako manipulačnú trať či pre výluky
2) zobojsmerniť trať na Vajanského nábreží a zrušiť trať na Jesenského, príp. ponechať jednu koľaj pre výluky
3) vedenie trate od Nám. Ľ. Štúra po úplne novej trase a síce cez Fajnorovo nábrežie (ako je v návrhu z r. 1970), potom popod Starý most a vyústenie na Dostojevského rad
4) obnovenie trate na Hviezdoslavovom námestí s napojením na Jesenského, t.j. tam, kde sa dnes trať od Jesenského stáča na Mostovú ulicu a súčasne s týmto návrhom ponechať úsek Mostová - Vajanského nábrežie iba ako manipulačnú koľaj, príp. pre výlukový stav
ibaže musím dodať, že trolejbusy by boli značne obmedzené keďže po Mickiewiczovej by nič neprešlo a potom by bola zbytočná trať na Ul. 29. augusta a ani po Záhradníckej by nič neprešlo popri električke, ak tak iba jednosmerne IAD, pre t-bus by to stratilo zmysel celé tade premávať a tým pádom by asi sotva dačo šlo aj po Svätoplukovej, keďže táto trať ústi na severnom konci na Záhradnícku.
Určite by ale musela potom ako náhrada byť zavedená posilová t-bus linka k linke 201 v úseku Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Ružová dolina pre balíky ľudí idúce od Trnavského mýta na "miletičku", bolo by to minimálne prínosom v tom, že by sa od Trnavského mýta cestovalo na "miletičku" z jednej zastávky a nie z troch - nástupište elín, L201+209 a potom ešte L68.
Aby bolo obsluzene Trnavske myto, potencial vidim skor v zruseni povrchvej trate na Kriznej (novy priestor pre sirsi chodnik, zelen, cyklo, parkovanie) a v jej podpovrchovom vedeni v linii Blumentalskej a cez Trnavske myto. Na Zahradnickej ponechanie trolejbusov a vytvorenie cyklo.
Máme historické autobusy: 1512, 4507, 1306, 2881 a 1409 II.
Takže ten bývalý historičák 1510 bude zošrotovaný?
Ktorý autobus tipujete na adepta na historické vozidlo z Karos B732 a z krátkych Tam - ov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ruslan
Takže ten bývalý historičák 1510 bude zošrotovaný?
Ktorý autobus tipujete na adepta na historické vozidlo z Karos B732 a z krátkych Tam - ov?