A čo sa týka diskusie či električka na medzinárodneých linkách 801 a 901 - už niekoľko rokov sa hovorí o BIDKE, ktorá ráta s rozšírením na územie Rakúska, či ˇMaďarska. Ja by som napríklad navrhovl zaviesť príplatok e lektričenke,, t.j. nepredávala by sa električenka len na 1. pásmo, 2. pásmo a celosieťový, ale na 1. pásmo, 2. pásmo, celosieťová a celosieťová + 3. pásmo (linky 630, 801 a 901).
A inak je rozdiel či niekto zaplatí 1,50 EUR za jazdu BA - Hainburg, kde väčšina trasy je na rakúsekej strane, ako za úsek Čuňovo - Rajka, čo je nepochybne oveľa kratší úsek. Inak pôvodne mala stáť jazd medzi Rajkou - Čuňovom 0,60 EUR. A to že tých 1,50 platí na celú trasu je síce dobré ale ak mám električenku tak za 1,50 cestujem len ˇv úseku Čuňovo - Rajka, pričom ak ju nemám, tak cestujem celú trasu.
Čo sa týka platenia v SR v EUR a v Maďarsku v Huf je tiež nedomyslené, lebo ak vodič na slovensku inkasuje peniaze v Eurách príde do Rajky tak tam fyzicky tie eurá stále bdue mať a teda bxy ich mohol aj prijať. Rovnako je to aj z fórintami. ak príde do Blavy, tak fórinty mu nezmyznú ale ostanú vo voze. Takže by nemal mať problem túto menu prijať, prípadne z nej vydať. Tak či tak má vodič vo voze 2 kasy - jednu na EUR a 2. na HUF.
A inak je rozdiel či niekto zaplatí 1,50 EUR za jazdu BA - Hainburg, kde väčšina trasy je na rakúsekej strane, ako za úsek Čuňovo - Rajka, čo je nepochybne oveľa kratší úsek. Inak pôvodne mala stáť jazd medzi Rajkou - Čuňovom 0,60 EUR. A to že tých 1,50 platí na celú trasu je síce dobré ale ak mám električenku tak za 1,50 cestujem len ˇv úseku Čuňovo - Rajka, pričom ak ju nemám, tak cestujem celú trasu.
Čo sa týka platenia v SR v EUR a v Maďarsku v Huf je tiež nedomyslené, lebo ak vodič na slovensku inkasuje peniaze v Eurách príde do Rajky tak tam fyzicky tie eurá stále bdue mať a teda bxy ich mohol aj prijať. Rovnako je to aj z fórintami. ak príde do Blavy, tak fórinty mu nezmyznú ale ostanú vo voze. Takže by nemal mať problem túto menu prijať, prípadne z nej vydať. Tak či tak má vodič vo voze 2 kasy - jednu na EUR a 2. na HUF.
Sommelier
Re #155872 MatejBA: Jáj, šípim ja molomeštiactvo tuto. Si sa pýtal ľudí z Wolfsthalu na čo - na cestovné do Rajky ? ?
Re #155873 810zssk: Ešte by som pochopil, ak by si napísal, že by to bolo možno nefér voči odvádzačom daní, ale označiť to za nezmysel ? V prípade, že by vďaka možnosti využívať predplatné lístky viac ľudí prešlo z áut do autobusov by to imho nezmyselné rozhodne nebolo.
Miesto toho tu slovíčkárite a naťahujete sa tu cezhranične o pár centov a nezmyselne politikárčite. V čom sa tak principiálne odlišuje cestujúci, ktorý do Bratislavy cestuje z Rajky od toho, ktorý cestuje z Pezinka či zo Stupavy, že po ňom chcete za tú istú službu nielen diametrálne odlišné cestovné, ale ešte mu aj odopierate perspektívne právo na lepšie podmienky pre využívanie MHD ? Že je za hranicou ? Nebuďte smiešni. Skúste sa radšej zamyslieť nielen nad tým, čo by bolo vhodné pre vás, ak by ste niekedy bývali v Rajke a pracovali v Ba, ale aj nad tým, čo je vhodné pre nás všetkých. Prázdne autobusy na trase Čunovo - Rajka a späť síce pomôžu masírovať vaše egá v tom zmysle ako ste mali pravdu, že tá linka je na veľké a smradľavé, ale to je tak všetko. ?