Chcem sa opýtať na L 801 že keď napríklad cestujem od Novej budovy SND ale idem napríklad len Rusovce tak musím zaplatiť plné cestovné ako keby som išiel do Rajky?
Ja som tam zažil konflikt, keď vodič auta zastal na úrovni 2. dverí druhého vozňa dupláku a tam chcel cestujúci nastúpiť, tak začal nadávať vodičovi auta že ho ohrozuje, že či nepozná vyhlášku a že zavolá policajtov a ten vodič auta niečo tiež hlasno reagoval, ale som už nepočul čo... ?
Dnes podvečer som mal dieru v programe, ktorú som nemohol vyplniť ničím zmyslupným, tak som sledoval správanie vodičov na zastávkach na Radlinského. Za pol hodiny tri ohrozenia bezpečnosti - jedno auto prudkým brzdením zastalo na úrovni stredných dverí zadného vozňa súpravy, druhé auto to prudko odpichlo ešte pred zatvorením dvier vozidla a jeden cyklista si zajazdil pretekársky slalom pomedzi cestujúcich. Všetko pred daňovým úradom. Pred úradom práce žiadny priestupok.
Tak určite sa nedá zúžiť jazdný pruh tak, aby sa tam vošiel aj ostrovček. Bez posúvania lámp ostrovček nevybuduješ. Ale chodník s obrubníkom meria 3,5 metra, takže myslím, že je kam posúvať.
Akože tá linka do Raky je pod¾a mòa zbytoènosť.Dnes som s òou išiel tam aj späť.Ked sme išli do Rajky tak od SND sme išli traja priamo do Rajky.Na EUBA nastúpili traja ¾udia a vystúpili na Rímskom parèíku,takže od Rusoviec sme šli sami.Smerom z Rajky sme boli "až" dvaja cestujúci.V Èunove jedna pani nastúpila radšej k nám a zviezla sa do Rusoviec bez zastavenia(za nami išla L91 do ktorej sa všetci hrnuli).Tam ešte dvaja cestujúci nastúpili.Potom na Ekonomickej sme dvaja vystúpili a ten zvyšok išiel k SND.Tak sa pýtam je tá linka vôbec potrebná?K¾udne by mohla premávať len po Èunovo+vybrané spoje by zachádzali priamo do Rajky.Èo som sa pýtal vodièa tak tiež nehovoril o ve¾kom poète cestujúcich.
Ja osobne keby som býval v Èunove/Rusovciach/Jarovciach a chodil by som do centra do práce/školy tak òou urèite chodím.Lepšie jak sa trepať v L91/191.Takisto má koneènú v centre.Ved od nového SND je to na Šafko 10-15 minút chôdze ?
to snáď nemyslíš vážne ? práve "vďaka" takýmto máme teraz "rýchlo"električku Vazovova - Floriánske s odstupom 150 metrov a jednej križovatky...
alebo OK, nech stoja na 96/196, ale potom pre 84/99 zrušme v tomto smere Mlynarovičovu a Šustekovu
smutne, ale Hlina je jediny, co sa dopravy tyka normalny... ta megapi88 s tym ukrizovanim, to snad nemysli vazne... asi aj Obchodna ulica je ukrizovana... naozaj len megapi88 moze porovnavat 2+2dialnici+2+2cestu+smerove oddelenia+prijazdove pruhy s dvojkolajnou elektrickovou tratou...
1; Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo sa na zastávke "Pri vinohradoch" nachádza terčík BID (smer von z BA)?
Prímestské spoje Slovak Lines síce môžu prepravovať cestujúcich všade v rámci Bratislavy, ale na rozdiel od trasy "Záhorská Bystrica - ASMN" v Rači predsa nie je možné cestovať na PCL s príplatok k BID. Teda cestu je nutné si vždy osobitne zaplatiť podľa štandardnej kilometrickej tarify, ktorá s BID nemá nič spoločné..
2; Kde v okolí nového Metra sa nachádza ten Veľkolúcky potok? Prvýkrát o takom čítam..
Aj keď tam väčšina podnikateľov chodí nakupovať autami, do názvu zastávky podľa mňa METRO mohlo zainvestovať, keď ju tam už majú..
Ja s tymi vrakmi cestujem denne aj 4x a vobec mi nepridu super. Ale ja ti tvoj nazor neberiem. A sauna bola taka v lete, ze ludia odpadavali, to ti pride OK?
tak to je už iná sila keď ten podchod musia čistiť dobrovoľníci a henten držgrošovský magoriát zasraný na tom roky šetrí ? pevne verím, že si tam príde riť zas pretŕčať dakto kto ani rukou za to nepohol.
Dve veci, ten tebou ospevovany Medak nie je z Rakuska a osobne mi tie sedacky pohodlne vobec nepridu. A este mi povedz, kolkokrat si tym Medakom siel do DNV?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe