Reakcia na: no.ev.di. #154762:
vzdialenosti sú nevyvrátiteľné, ale to nič nemení na tom, že časové trvanie cesty dvoch 50m úsekov nie je rovnaké....kebyže bereme problematiku MHD kartometricky, tak potom zrušme v Petržalke MHD, veď je to v krásnej pešej dostupnosti!
Emo
Ïalšou témou boli elektrièkové a trolejbusové trate. Stav elektrièkových je po vykonaných rekonštrukciach už viac - menej dobrý s výnimkou trate na Hlavnú Stanicu, kde sa plánuje rekonštrukcia. V rámci výstavby nových elektrièkových tratí sa okrem trate do Petržalky plánuje postaviť aj trať Dúbravka, Pri kríži Dúbravèice aj s novou vozovòou, kde je vydané už aj územné rozhodnutie. Taktiež bola reè aj o elektrièkovom prepojení Raèe a Zlatých Pieskov, ktoré však (ak sa vôbec bude realizovať), tak je to hudba ïalekej budúcnosti. Pri trolejbusových tratiach je v pláne predåženie trate na Trenèianskej ulici k novým bytovkám, traťe Mudroòova - Mlynská dolina - Molecova a Patrónka - Lamaè, kde by sa v rámci prvej etapy vybudoval úsek Patrónka - Tesco, èím by došlo aj k obojsmernému zatrolejovaniu Patrónky. Na túto prvú etapu momentálne žiadajú peniaze z eurofondov. Bol vypracovaný projekt aj na trať Košická - Ovsište, ale toto je zatia¾ v rovine len teoretických úvah.
Bola naèatá aj téma elektrièkovej preferencie, kde sa do debaty zapojil Vladimír Mikuš z magistrátu. Reè bola nielen o spôsobe fungovania preferencie, ale aj o tom, že v súèasnosti nie je vô¾a ju budovať, pretože politici sa jej boja a policajti ju nechcú.
Snaï som na niè nezabudol