Reakcia na: TeBeCe #153714:
napadlo ma to, že ak L801 má ísť cez Jarovce až k SND čo je 22km, tak radšej mohli spraviť úpravu trasy s tým, že by jazdila linka už do Bezenye (čiže by sa tie zbytočné km v meste presunuli na užitočnejší úsek), kde by ešte mohla pobrať nejakých Slovákov, takto sa to vzťahuje skoro iba na tých v Rajke ak tým z Bezenye nejde Volánbusz do Rajky. Meral som svoj návrh na Google Earth v trase od konca Bezenye, cez Rajku v pôvodnom návrhu, cez Čunovo a Rusovce s otočkou na parkovisku pred Obchodným domom kúsok od MiÚ Rusovce, vyšlo to na 14,11km. Stačilo by iba nastaviť odchody L801 tak, aby boli prestupy z 91 na 801 a opačne s čakaním cca 5min. Počas špičky prac. dní by nebolo treba prípoj riešiť nakoľko ide 91+191 každých 7-8min z Rusoviec a späť.
810zssk
"Vo vozidlách typu Solaris, SOR, Citelis a CapaCity, môžu vodiči používať dopytové otváranie dverí. To znamená, že po zastavení vozidla na zastávke vodič len uvoľní všetky dvere pre umožnenie ich otvorenia, ale otvoria sa len tie dvere, pri ktorých cestujúci zatlačili tlačidlo. Takéto otváranie dverí už niekoľko rokov úspešne funguje v električkách a trolejbusoch."
Od 2.9.2010 ?
(http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zmeny-v-doprave-od-2-septembra-2010/)