Vsak dnes vodic stlaci tlacidlo, zajtra sa dvere otvoria..
Ale uplne bezne je ze prave kridlo sa zasekava, deje sa to na viac vozoch a na viac dverach. Ono je to strasne dobre ked to clovek necaka, ide vystupovat, otvori sa mu polovica dveri, tak sa do nej presuva a v tom ho trepne to druhe zaseknute kridlo, ktore sa prave otvori... proste dobry system
Je dost dobre mozne, ze sme sa na niektorej nocnej stretli. Majstra Barana si dobre pamatam, niektore jeho vyroky sme so spoluziakmi z recesie citovali a pouzivali este roky po tom, co sme uz na brigady nechodili. Vdaka nemu sme vedeli, kde vsade v Bratislave sa nachadzaju verejne pristupne kohutiky s pitnou vodou a pod ktorymi branami sa v nocnej Bratislave najviac sexuje.
Ten zarobok za nocnu mohol byt aj 115 korun, presnu sumu si uz nepamatam. Najma cez vikendy to byvalo o zopar korun viac.
Mimochodom, mal som moznost byt medzi tymi brigadnikmi, ktori likvidovali elektrickovu kolaj na Stefanikovej. Uz vtedy sa nam zdalo, ze to je dobra hlupost, ale vtedy sa proti tomu nedalo nijako protestovat.
To sa stáva dosť často aj v TEDOM-och, kde som bol svedkom snáď už piatich podobných situácií. Otvoriť išli buď po cca 10-sekundách alebo išli otvoriť len predné...
Vie mi tu niekto povedat, ci autobus 65 chodi aj cez skolske prazdniny???? Pri tom autobuse totiz nie su prazdniny vobec spominane, pri inych su samostatne alebo aspon pri pondelok az piatok. Prosim rychlu odpoved.
Neviete kam zmizol m@rtin? Chcel by som sa ho spytat ci SOR v ramci tej nadstandardnej flexibility, o ktorej tu rozprava, ponuka aj doplnkovu vybavu v podobe funkcnych dveri? Dnes vodicovi nesli dobre 3 sekundy po zastaveni otvorit....
Ak na tom lístku boli dierky po označovači, rozhodne by nebolo správne druhýkrát ho označovať. Neviem presne, akým spôsobom revizori kontrolujú lístky a či tie ich čítačky vedia prečítať aj to, čo nie je vidieť ľudským okom, ale keby ti aj dal pokutu, mohol by si sa odvolať na DPB. Pokiaľ si si zapamätal aj presný označovač, nemal by to byť problém. Jedine, že by v ňom zatiaľ vymenili farbu, ale aj tak by sa malo dať zistiť, či v danom čase v ňom farba bola, elbo niekto musí vedieť, kedy sa dopĺňala.
Myslím, že to bolo 115,- ? . Nebrigádovali sme spolu (1983-1984)? Majster Baran? Nerozmýšlajte, míšajte ? ? Brigáda u DP bola výhodná práve tou výplatou na ruku. Obvykle sme chodili rovno z nočnej na Zlaté Piesky, tam sme zárobok prepili, vyspali sa na pláži a večer zase na nočnú ? .
Inak hodnotné zážitky s traťošmi si pamätám z čias, keď som už jazdil - napríklad keď na Vajnorskej pri dnešnom MO išli vymieňať kus koľajnice a vyrezali ju pred návratom poslednej električky do vozovne. Vodič s prezývkou Kefalín (volal sa dosť podobne) ich prinútil, aby vyrezaný a odskrutkovaný kus koľajnice položili späť a prešiel ho s našlaipnutou jazdou, takže za posledným súkolím sa koľajnica vzniesla, kupodivu nikoho nezabila a pristála v záhrade kasína...
Osobne sa domnievam, že pri rekonštrukcii trate na hlavnú stanicu nie je potrebné zavádzať absolútne žiadnu NAD, stanica je MHD prístupná dostatkom iných spôsobov. Keby som veľmi, veľmi chcel zlepšiť dostupnosť nejakým ojedinelcom z Vazovovej (bez problémov jazda na Račianske alebo Trnavské mýto a tam na a/t) alebo Obchodnej (Mierové Hodžovo námestie v pešej dostupnosti), tak presmerujem trojku na Skorpió Lajos tér, čím nahradím aj trinástku a zavediem NAD v trase Fő pályudvar - STU.
Ale vsak to je bonus navyse ? "V cene listka maju zakaznici vo vsetkych nizkopodlaznych vozidlach moznost si nechat umyt topanky a nohy priamo pocas jazdy" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk