kedysi ešte existovala spojka na Trnavskom mýte vďaka ktorej mohli električky z Jurajovho dvora ísť do Ružinova ☺ vraj sa to fízlom neľúbilo, dokonca ani to keď povedali, že koľaj chcú len na manipulačné presuny a nie na riadnu premávku... Fízlom sa jedno nechce, druhé nechce, tretie detto... Aspoň keby dakto riadil miesto kde sa spájajú prúdy z Apolla a Prístavného mostu a jazdila by opäť L68 cez Bosákovu rýchlo na Nivy, kým sa zrealizuje ten projekt čo to zas prekopú...
RÁDOVÝ pracovník bude šéfovať Radičovej poradcom . Inak RÁDOVÍ pracovníci z rezortu obrany sú leda feldkuráti (= vojenskí duchovní). Tí ostatní sú RADOVÍ.
Jedna otázka do pléna: čím je to, že vodiči električiek poslednú dobu zastavujú na zastávke vozovňa Krasnany v smere do Rače asi v polovici dĺžky nástupišťa, ďaleko od označníka? Pred minuloročnou opravou trate to tak nebolo, ani po nej, až po istom čase to začalo. Moja osobná skúsenosť je taká, že takto zastavuje veľká väčšina vodičov, takže predpokladám, že to nebude ich vinou.
V civilizovanom svete to tak nefunguje - o vozidlá sa stará dielňa a individuálne zásahy vodičov, najma takzvaná balkanizácia, sú nežiadúce.
V Bratislave by bohužiaľ bez individuálneho prístupu vodičov za chvíľu boli z vozidiel vraky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA