Reakcia na: Majo #151806:
Problém však je v tom, že ja som o žiadnom zvyšovaní /znižovaní spojov v tej ktorej mestskej mestskej časti nepísal. "Neukamenujte ma,ale nebolo by vhodne rozpojit supravy T3 na linku 2 ? Za to v karlovke mi včera stačilo ked som sa rano o 9:30 musel tlacit v plnej 5ke"
Keďže Petto poňal podozrenie, že rozpojením súprav T3 na L2 ušetrí energie a zároveň napísal vetu v duchu, ako keby Krasňany nemali vozidlá na posilnenie intervalu, som si mierne ironickým spôsobom urobil srandu na aktuálnu situáciu, kedy je električková trať rozdelená rozkopanou traťou na Krížnej ulici a teda by akýkoľvek presun ďalších vozidiel nebol možný po koľajniciach. Nič viac, nič menej. Niekedy treba veci chápať v trochu jednoduchších súvislostiach.
Petto
Re #151797 810zssk: 5ka smerom do Dubravky pojde vzdy prazdnejsia,lebo 3 minuty pred nou ide L4 aspon podla CP.
Re #151798 Majo: Presne tak , Rača tiez ma dost prepych v prac.dni. Som zvedavy ako to bude zajtra rano vyzerat v rannej spicke z Karlovky ked pojdem do roboty , tipujem ze, plno ludi este ani nevie o vyluke - no budu prekvapkani ?
Re #151801 810zssk: nejde mi o prevazanie kamionmi elin T3 po rozpojeni suprav T3 ,len o setrenie energii,tam kde je to mozne