Este k porovnaniu IAD/MHD: Pouzivanie auta v meste je vyhodnejsie, pokial sa este stale najde dost ludi, ktori ho nepouzivaju. Predstavte si, ze by vsetci presedlali z MHD na auta. Kolko investicii by bolo potrebnych, aby sa vobec dalo autom po meste pohybovat. A ako by to tu vyzeralo. Preto si myslim: Aj ludia, ktori cestuju autami by mali podporovat kvalitnu MHD (aj financne), aby pre nich na cestach zostalo dost miesta.
Andrej (Anndy008)
Preto je podla mna scestne pocitat, kolko ta vyjde cesta autom a kolko MHD.
Vacsina ludi (vratane mna) rozmysla tak, ze mam auto a viem, ze ma to stoji urcite financie, ale za ne mam urcity komfort, ktory mi v MHD zatial (a po pravde skoro vzdy) chyba a chybat bude. Ale pokial medzi tymto komfortom bude taky priepastny rozdiel, ako tu v BA, tak nove kolajnice nic neprinesu (jedno ako daleko budu od seba vzdialene). Lebo ludia nie preto necestuju elektrickami, ze hrkocu, ale preto, ako uz niekto pisal (vladimir, papyr), ze nikdy nevies, kedy pride, vies, ze nastupis do smradu, ze sa ti rozpada pod nohami, ze personal na teba pozera, ako na neziaduci tovar, ze sa budes tlacit, ze sa proste dostanes do prostredia, ktoremu sa vacsina ludi rado vyhyba.