Neviem či tu už bol tento pol roka starý článok o levočskej spoločnosti Troliga bus, ale mňa zaujal. Hlavne veta: „Nízkopodlažný autobus pošleme na testovanie do Bratislavy,“ hovorí M. Troliga.
Na to sa teda teším, teda ak sa ho dočkáme.
Tiež je zaujímavé si prečítať diskusiu v popradskej imhd.sk...
veru, je to fakt slasť po nej ísť... Fakt okopírovať riešenie zo Železnej studienky by bolo najlepšie. A inak cyklotrasa medzi Inchebou a mostom Lafranconi, tak to po tých paneloch, ktoré sa miestami dvíhajú a robia "schody" tak sa človek cíti jak po vibračnej masáži alebo jazde Mercedesom na L44 cez retardéry ?
Ako, si tiež myslím, že sa Viedenská mala vyriešiť podobne a pritom jednoducho, lenže STaRZ postavil časť cyklocesty, ktorá ani neviem kde je a nikto ju pre dláždený povrch (wtf?!) nevyužíva a ani nebude.
A k comu to bude uzitocne? Ta cesta okrem pristupu k Dunaju, cyklotrasy a zachadzky do Incheby nema riadny vyznam
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.