Reakcia na: enge2 #150064:
hmm... mohli spraviť takto :- keďže L34 premáva v úseku SAV - Rač. mýto - Hodžko s 10-20 ľuďmi (aj to som optimista), tak spojiť L34+83+84 do L83 : Dúbravka - Patrónka - Hodžovo nám. - Hálova - Bosákova - Šustekova - Ovsište (4-5/7-8/5-6//12)
- L99 viesť v trase Antolská - ŽST Petržalka v pôvodnej trase a od ŽST Petržalka by pokračovala pod číslom 89 (aby sa to na zastávkach Bradáčova a Technopol neplietlo) po pôvodnej trase ako L99 a od Jungmannovej ako teraz L83 k Technopolu (náhrada L83, odvoz L83 na Vlastenecké nám./Hálovu, aj tak nechodí L83 až tak vyťažená aby nemohla byť dočasne nahradená inou linkou a prestupovalo by sa, cez víkend by 15min a kraťas stačil na tom úseku)
Peon
Čo myslíte, bolo by možné na obsluhu Divadla Aréna (a príp. aj futbalového štadióna) na 95-ke smer Petržalka prechádzajúcej pár metrov od bývalej zastávky "Sad J. Kráľa" zriadiť zastávku na znamenie?
Tipujem, že po nejakej úprave dopravného značenia a vybudovaní nástupného ostrovčeka by sa to dalo. To nie je až taká rušná komunikácia, že by to zdržovalo ostatnú dopravu.