Reakcia na: SORBN12 #149991:
ja by som to robil takto :- L9 by šla z Karlovky normálne po Vazovovu a odtiaľ by pokračovala ako L4 smerom do Karlovky.
- na zastávke Vazovova (priamo na ulici, ako je SOÚ a SGeŠ) by stáli aj X2,X14 čiže ľudia z KV by sa dostali svojími linkami 4 a 9 až k autobusovým linkám (zatiaľ čo podľa tvojho návrhu by L4 prišli po Floriánske nám. a L9 po Nám. SNP najďalej)
- L1 by som nechal premávať bez zmeny v úseku Dúbravka - Odborárske nám., odkiaľ by šla na Vazovovu a pokračovala ako L2 na Hlavnú stanicu, aby kapacitne zaskočila za L2 (L8 nahrádzať netreba pre úsek Hl.st. - Vazovova, taký obrovský dopyt tam nie je)
A s L16 tu prestante furt strašiť, tá zauzlená trasa, to je teda fakt hotové potešenie ?
SORBN12
1: Dúbravka - Šafárikovo nám. - Nám. SNP (prestup X2) - tunel - Dúbravka
2: Zlaté piesky - Jurajov dvor - ŽST Nové Mesto (prestup X2)
3: bez zmeny
4: Karlova Ves - Nám. Ľ. Štúra - Jesenského - Obchodná - Hlavná Stanica
5: bez zmeny
7: bez zmeny
8: zrušená
9: Karlova Ves - tunel - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves
12: bez zmeny
13: zrušená
16: Rača - Obchodná - tunel - Nový most - Šafárikovo nám. - Špitálska - Rača
17: bez zmeny
Náhradná autobusová doprava
X2: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Krížna - Nám. SNP/ Kamenné nám.
X8: Ružinov - Záhradnícka - Krížna - Americké nám. - Kollárovo nám.
Kto má námietky??? SorC10.5@azet.sk