Reakcia na: Ike #149520:
v kreativite sa medze nekladú ? keď už by som akokoľvek potratil tie zvyšky rozumu čo mám, tak pri SAV by som žiadne vyústenie z podzemia ničoho takého neschválil... Inak keď už ide o ten vjazd pod úroveň terénu v kameňolome, tak tento nápad mali aplikovať keď budovali Nový most. Ten mal podľa môjho názoru ísť pod úroveň terénu, teda tak aby neutrpelo nič z historického centra tam kde teraz stojí Staromestská a ústiť na povrch mal na Hodžovom námestí, príp. ako je teraz výjazd na Nám. 1. mája, čiže by IAD smerovala max. cez Mýtnu a Radlinského. Zachovala by sa električková trať na Štefánikovej a tá by sa predĺžila cez Patrónku do Dúbravky ako náhrady za L34 a 83 (vtedy vlastne ešte 34,37,104,105 a 106 !!!). Dnes už by takýto projekt ťažko prešiel ale aj tak našťastie je na Pražskej a Brnianskej dosť miesta pre električkovú trať a ďalej od Patrónky by sa to dalo tiež riešiť.
no.ev.di.
Marec : 17 predstavení z toho : 2 od 17:00, 1 od 17:45, 1 od 20:00 a zvyšok od 19:00
Apríl : 16 predstavení z toho : jedno od 17:00, 2 od 20:00 a zvyšok od 19:00
Máj : 20 predstavení z toho : 1 od 18:45, 3 od 20:00, 1 od 20:30 a zvyšok od 19:00
neviem čo Kukura teda pindal vtedy za L82, keď pochybujem, že nejaké predstavenia boli skôr ako o 17:00 ? takto by stačilo keby v dohodnuté dni na dané predstavenia odchádzali dva autobusy, tak aby boli pri Aréne 30min pred začiatkom predstavení na týchto trasách (na každej jeden MIDIbus) : HL.ST-SAV-Hodžovo nám.-Zochova-Dvory-Hálova-Jungmannova-Farského-DIVADLO ARÉNA a druhý po trase AS-Košická-most Apollo-EUBA-Bulíkova-Šustekova-Mlynarovičova-Farského-DIVADLO ARÉNA