Reakcia na: luky133 #146442:
presne tak... Pričom DPB s magistrátom chceli veľmi vychovávať a učiť na prestupy, lenže nenašli to na to "gule" aj pri električkových linkách. L135 a 139 sú fajn linky, tam vidím zmysel, nie každý môže šlapať do kopca keď ide o dôchodcu,telesne postihnutého alebo človeka s tažkým nákupom. Mám známeho na DD čo cestuje k EUBA a povedal mi, že L133 prestal používať lebo stoja v zápche (či je ráno a či poobede), takže ide maximálne po Molecku a tam prestúpi na električku, pod Novým mostom sadne na L88 dojde k EUBA. Pri tomto ma napadá, že je veľká škoda, že neexistuje žiadny projekt na rozšírenie električkovej siete v centre mesta, napr. o trať Šafko - Dostojevského (keď už EUROVEA odmietla električky, tak by sa tam točili a-busy a t-busy) - AS - Karadžičova - napojenie na el. trať pri Steine.
no.ev.di.
Mimochodom električky jazdia z KV do mesta každé 2-3 minúty lebo ľudia väčšinou nečakajú na svoju linku ak majú čakať viac ako 5-6min. Sadnú na prvú linku, ktorá ide do centra a neriešia viac (to bolo ostatne konštatované aj v audite v 2005). Tam aj tak prestupujú, len keď sa nahodí návrh o kratšom intervale elín a prestupoch, tak besnia, pričom nevedia že prestupujú, len potrebujú mať podvedome pocit, že sa môžu dostať všade bez prestupu. Keby bol kratší interval (4 alebo 8min) tak by sa ľahšie prestupovalo v centre z busu,t-busu na eliny.