Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Radovid #146307:
Nakoľko má EČV (zrejme prevozné) tipujem to na ďalší nový CapaCity. ?
Dnes (pracovný deň poobede) som na nemenovanej linke videl cestujúceho s bicyklom. Autobus nebol plný, tak nikomu to neprekážalo. Len neviem, či dotyčný nastúpil "na drzovku" alebo či vodič bol taký ústretový, lebo nastúpil na skoršej zastávke ako ja a vystúpil na neskoršej zastávke ako ja.
Okolo 11 som videl pri Novej budove SND nejaky Tedom s linkou 33 na BUSE. Tam prestavkuju, alebo co?

A pri Eurovei stali nejake Medaky Slovak Lines Expressu, zrejme zajazd..
Dnes ráno pri Lidli v DNV ďalší Capacity, vôbec netuším, čo tu asi tak mohol robiť, ak niekto vie nejaké info, tak by mohol napísať

http://img96.imageshack.us/img96/1880/bus1j.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/4258/bus2h.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/6397/bus3u.jpg

Prosím ospravedlňte kvalitu fotiek, je to fotené mobilom.
Reakcia na: no.ev.di. #146299:

fanúšik by nemal zatvárať oči pred realitou a nebrať ohľad na súvislosti,
projekt prestavby Predstaničného nám. počíta s otočkami pre koľajovou MHD na úrovni 2 PP a na úrovni 1 PP pre cestnú MHD, pre ktorú sa predpokladá aj príjazd z Pražskej, zo smeru od Brnianskej podjazdom (tunelom),
trať električiek pre odjazd zo stanice by sa ešte dal umiestniť, aj keď s „odretým chrbtom“, aj to by musel postupne vystúpať na povrch prostredníctvom tunela, s ohľadom na dovolené stúpanie dráh by to bol tunel s vyústením asi v úseku Brnianskej, zast. Hroboňova by s veľkou pravdepodobnosťou musela byť podzemná,
príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou,
Reakcia na: Solider #146303:
trať môže ísť aj v BUS pruhu... s miestom tam problém nie je
Reakcia na: no.ev.di. #146297:
Myslíš si, že taká Brnianska nezvláda nápor áut? Veď v 70-tych rokoch naprojektovaná tak, aby tento nápor zvládla a myslím si, že ho úspešne zvláda. Severná tangenta mala odľahčiť Račiansku, Šancovú, Legionársku a bola plánovaná už za socializmu, takže reči o tom, že táto trasa je len "daj mi do kešene" nevidím moc reálne.

Re #146298 pepino23: Spŕznených miest v Bratislave už bolo dosť, preto už radšej žiadne ďalšie cestné estakády v meste...

Re #146299 no.ev.di.: Ja nevidím problém v stavbe električkovej trate na Pražskej či Brnianskej... toto je len bežná výhovorka, prečo trať nepostaviť, aby tam mohli zostať deluxe pruhy ako na diaľnici.
cilizska aktualne bez trolejbusov a bez 75
Reakcia na: pepino23 #146298:
To si ako predstavuješ, že tá cesta pôjde priamo nad koľajiskom hlavnej stanice?
Reakcia na: pepino23 #146298:

Re #146297 no.ev.di.:

s Vašimi predstavami nesúhlasím... A prikláňam sa k názoru, že severná tangenta je blbosť... základ je
1) autá vyhnať z centra
2) urobiť to, čo najefektívnejšie...

Myslím, si že podpora kompletnej dostavby D4ky by situáciu riešila dostatočne. Pretože základ kongescií spočíva v tom, že veľa vozidiel s rôznymi destináciami má jednú vstupnú komunikáciu do BA. Príklad - Vozidlá idúce z Pezinka do Lamača stoja s autami, ktoré idú z Pezinka do Trnávky.
Ak by existovala D4ka, autá by plynule išli po nej a zišli na exite najbližšie k destinácií...

Druhá vec je tá, že D4ka by sa mala začať stavať aspoň v polovičnom profile, možno JEDNOSMERNE, aby vznikol v prvopočiatku aspoň taký obrý kruhový objazd okolo BA. Lepšie niečo ako nič...

Severná tangenta mi príde ako keď si bezdomovec kúpi notebook
Reakcia na: pepino23 #146298:
nakoľko ja som veľkým fanúšikom stavby električkovej trate Hl.st. - Pražská - Brnianska - Patrónka - Dúbravka, tak severnú tagentu schvaľujem, avšak len v takom variante ktorý by odbremenil Pražskú a Brniansku ulicu aby bolo možné tam tú trať postaviť a bolo to aj priechodné zo strany magistrátu, ktorý schválil niečo prospešné pre MHD ani nepamätáme...
Reakcia na: no.ev.di. #146297:

Podla mna cela severna tangenta je uplna blbost a mrhanie obrovskych penazi za ucelom nabalenia sa spriatelenych firiem. Dufam ze sa to nikdy nepodari zrealizovat.
Ak by sa to predsa len malo zacat stavat, tak neviem preco sa neratalo s variantou ze by cela cesta viedla na estakade a kopirovala by zeleznicu pod sebou. Navyse by sa usetrilo kopec penazi za vykup a odskodnenie ludi byvajucich v okoli Jaskoveho radu a so zeleznicami ako statnou firmou by sa dalo dohodnut na vyuziti ich pozemkov na postavenie pilierov nesucich celu estakadu.
To sa ale samozrejme nestane, lebo by to bolo lacnejsie riesenie a tym padom by sa tam dalo uliat menej penazi.
Reakcia na: Emo #146287:
Áno tunelom? Nikdy si nevidel tunel ešte alebo nevieš na čo slúži? Rovno ti poviem, že ak má nejaká cesta 2+2 ísť popri železničnej trati ako je Pionierska tak to je volovina. Neviem, ale absolútne neviem načo to má byť dobré, keď cesty po Račianskej a Šancovej sú s tou plánovanou rovnobežnou cestou cca po Pionierskej a Jaskový rad (tunel) od seba vzdialené 300-400m! To už nevieme ako lepšie vymyslieť tendre pre firmy rodín a známych grázlov v štátnych orgánoch?! A potom za 10 rokov prísť opäť s návrhom, že sa vybudujde odbočka na Pionierskej do tunela, ktorý bude ústiť na Patrónke alebo niekde pri TESCU Lamač, keďže vybudovanie komunikácie Pražská - Jaskový rad - Pionierska nesplní úlohu, ktorá sa očakáva... Neviem prečo sa nespraví teda do kelu projekt na odľahčenie Pražskej, Brnianskej a Šancovej v takom alebo aspoň podobnom variante aký som navrhol ja. Na Pražskej a Brnianskej by sa dala potom zúžiť komunikácia pre IAD, vybudovať v strede cesty eletkričková trať a nikomu by absencia po jednom pruhu z každého smeru na ceste nechýbal + električka by nahradila linky 34 a 83.
Reakcia na: irizar #146286:
Je vidieť,že je to typický debil,ktorý sa vyváža na aute.Že doprava v Braatislave nie je kritická?To potom kadiaľ jazdí?Po kanáloch? ? Ekologický dopad IAD nie je taký veľký?Zrejme si nevšimol,že tu pribúda aut každým dňom a,že o niekoľko rokov budú dopravné kolapsy na dennom poriadku ? Myslím si že MHD a BID by mali byť určite preferovanejšie formy cestovania do práce/školy ako IAD.Len ešte ľudí na toto naučiť bude obrovský problém ?
Reakcia na: irizar #146286:
Tomu človeku už šiblo z toho, že je ako dopravný expert skoro každý tretí deň v telke...
Reakcia na: intony #146290:
Aj pri takej intenzite dopravy?
Reakcia na: Solider #146278:
CSS pri zastávke Sokolská by som vyhodnotil ako jednu z mála tých nových, ktoré sú aj opodstatnené. Až taká brzda dopravy to tam nie je.

Na Severnú tangentu mám taký názor, že peniaze treba investovať inde.
Reakcia na: ear4 #146289:
V tomto prípade vídím ešte nejakú šancu, že ten pán zmení názor po doštudovaní problematiky ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.