M.C.:presne toto som si všimol aj ja keď som tam bol.Pýtal som sa na to a bolo mi povedané,že je to mix Capa City a Citara.Niečo v tom,že predné svetlá od Citara a zadné ako novinka Capa City(teda nič nové)len som mal smolu,že som na ich prehliadke nemal odborníka na to vzatého ? ten tam práve iné veci riešil tak som mal nejakého manažéra,ktorý sa v tom menej vyznal ako ja ? Vedel mi len povedať,že možno je to tou výrobou.Že niektoré Capa City sa vyrábajú v Menheime v Nemecku a iné čo ma zarazilo aj v Turecku ? Kto by to bol povedal
a ešte voľačo:vraj sem prišli po vlastných t.z že fičali po dialniciach ? nechcem si predstaviť tú cestu až sem.Čistá samovražda ? Som si myslel,že ich naložili na vlak a tak sem dorazili
Videli ste niekto ako sem prichádzali?
a ešte voľačo:vraj sem prišli po vlastných t.z že fičali po dialniciach ? nechcem si predstaviť tú cestu až sem.Čistá samovražda ? Som si myslel,že ich naložili na vlak a tak sem dorazili
Videli ste niekto ako sem prichádzali?
Bubak
Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?
Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.