Reakcia na: Boris #144189:
"Lenže pre DPB predáva reklamu asi externá firma"ak si dobre pamätám, firma "predávajúca reklamu" na vozoch DPB bola krátko po nástupe pána Za(á)hradníka do DPB predaná z DPB nejakej súkromnej firme s tým, že "DPB sa chce venovať hlavne dopravnej obsluhe a reklamne už firma DPB vyčerpala všetky kapacity" alebo nejaký veľmi podobný blud v tomto zmysle...
Re Emo #144197: som to pochopil tak, že by sa znížil počet reklám na vozoch (pri raste ceny) a zvýšil počet vo vozoch (pri poklese ceny), takže čisto teoreticky je možné, že celkovo by príjmy z reklamy, z ktorých má DPB tuším +/-50% boli vyššie
Preßburg.Germane
Wien je všetko dokonalé ale mnohé veci sú tam lepšie. Ak nechceš Vieden - tak už k aj len Praha (v ktorej tuším žiješ) -tiež má k MHD úplne iný prístup. (Škoda Forcity, Trat Barrandov, Metro L-D a dalšie projekty) -a mimochodom myslím si, že to preto lebo zmýšlanie Čechov ovplyvnilo práve to, že patrili dlho pod Rakúsko ako Germánsky národ. Ale zase musím uznať,že Slováci sa od Madarov naozaj nemali čo veľa naučiť...
Ale fakt DPB , nieto že nepostavil od roku 1989 jediný meter novej trate ale ani tých sprostých 25, (nieto 40) Capacity nevie zaobstarať. Ja byť vo vedení tak aspon pre to 150tisícvé sídlisko by som tých 25 vozov kúpil ako čiastočnú náhradu náhradu za slubovanú električkovú trať. DPB Petržalčanom dlží veľa. Každé civilizované mesto by už do takej husto obývanej štvrte potiahlo aj dvš trate. - To že Magistrát Bratislavy dáva peniaze bohviekde a že MHD podcenuje to už je vec druhá...všetko je o národe.