Reakcia na: S499.1023 #144168:
Čo je na tom zvláštne neviem čo je to za zvyk za posledných 20 rokov oblepovať či pomalovať celé vozidlo reklamou - cez dvere, okná cez všetko, pri autobusoch dokonca aj cez zadné sklo. To mi príde rovnako neestetické ako tie výtvory pouličných "umelcov". To už aj to Grafiti može byt potom na vozidle ked si za to dotyčný zaplatí - koniec koncov počuli som fámu, že vo Francúzsku na vlakoch aj taká možnosť je. No pre mna rozhodne nevkus.K Reklamám -Ako spomenul Majo ,samozrejme má to i Linz ale pokial viem to uplatnoval len na starých vozidlách Düwag. Netvrdím, že všetko čo je v At sa mi páči. Ale aspon v Hlavnom meste majú tolko zmyslu pre estetiku.
Preßburg.Germane
Wien je všetko dokonalé ale mnohé veci sú tam lepšie. Ak nechceš Vieden - tak už k aj len Praha (v ktorej tuším žiješ) -tiež má k MHD úplne iný prístup. (Škoda Forcity, Trat Barrandov, Metro L-D a dalšie projekty) -a mimochodom myslím si, že to preto lebo zmýšlanie Čechov ovplyvnilo práve to, že patrili dlho pod Rakúsko ako Germánsky národ. Ale zase musím uznať,že Slováci sa od Madarov naozaj nemali čo veľa naučiť...
Ale fakt DPB , nieto že nepostavil od roku 1989 jediný meter novej trate ale ani tých sprostých 25, (nieto 40) Capacity nevie zaobstarať. Ja byť vo vedení tak aspon pre to 150tisícvé sídlisko by som tých 25 vozov kúpil ako čiastočnú náhradu náhradu za slubovanú električkovú trať. DPB Petržalčanom dlží veľa. Každé civilizované mesto by už do takej husto obývanej štvrte potiahlo aj dvš trate. - To že Magistrát Bratislavy dáva peniaze bohviekde a že MHD podcenuje to už je vec druhá...všetko je o národe.