Potom by vzniklo aj "KARLOVA VES, TESCO Lamač". ? Ale v zásade je to najlepší systém...
Re #143148 S499.1023: Podľa mňa je najväčším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice na Slovensku Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Verím tomu, že keby tu prevádzkoval osobnú železničnú dopravu trebárs Jančura, vyzeralo by to s počtom cestujúich úplne inak. Lenže na železnici je zvykom vždy radšej niečo zrušiť "pre nízky počet cestujúcich", než sa zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Od septembra využívam služby monopolného modrogumného dopravcu v podstate každý pracovný deň, ale nasadzovanie bagety (respektíve súpravy 2 bagiet, súbagetia) na vlak v rannej špičke, v ktorom strávim hodinu a v ktorom sa vozí okolo 300 cestujúcich, ma pomaly, ale isto presviedča, aby som začal využívať alternatívny druh dopravy.
Re #143179 zakaznik: Odporúčam navštíviť Viedeň ešte raz a otvoriť oči. ? Napríklad linka D má v CP konečnú "Beethovengang", ale na transparente je napísaný len názov lokality, kde končí ("Nussdorf"). Rovnako tak linka 58 má v CP konečnú "Hummelgasse", ale na transparente sa zobrazuje len "Unter St. Veit".
Re #143163 810zssk: Skôr mätúci. Zaujímalo by ma, ktorú zastávku v Petržalke, Ružinove, Devínskej Novej Vsi či Novom Meste by si prehlásil za centrálnu...
Re #143155 810zssk: Prídavné meno "neriešiteľný" je vzťahové, a teda sa nedá stupňovať. ? Nemôže byť niečo viac neriešiteľné ako niečo iné...
Musis pochopit, ze takymto zbytocnym prestupovanim nedostanes ludi do vlakov, ale IAD.
To co chces nie je ekonomicke ani dopravne vyhodne (tie vlaky NIE SU rychlejsie). Inak povedane, nedava to ziaden zmysel. Ci sa to sotousom paci, alebo nie..
Polhodinová prechádzka poľom k modernému vozidlu? Nein, danke. Každý dedinčan uprednostní plesnivú C 734 na rínku pred Pendolinom v poli za obecným lesom.
tak, ak predpokladáme, že vo všetkých obciach je zastávka úplne za humnom od intravilánu tak potom v C, D a E, F, G zrušiť zastávku a ponechať autobus, ktorý bude obsluhovať nasledujúce zastávky B,zast - B - C - D - D, zast a D, zast - E - F - G - G, zast - H
tým využiješ aj vlak a aj spoje spájajúce intravilány a zastávky budú zmysluplnejšie... ale dosť bolo teoretickej roviny... na to aby sme tu takto mohli debatovať by bolo potrebné aby po tých tratiach nejazdili šukafóny a zvýšila sa úroveň
Predstav si, že máš obec A, ktorá má zastávku vzdialenú 3km od intravilánu (kde existuje spojenie do regionálneho centra)... a že od obce A sa nachádzajú ďalej obce B a C, ktoré nemajú vlakové spojenie, ale majú autobusové spojenie na linke C-B-A-regionálne centrum...
V prípade, že si autobusové spojenie upravil na C-B-A-A,zast. a ponechal vlakové spojenie A-RC s tým, že by bolo na úrovni (do komfortu), bola by to stále blbosť?
Vie mi niekto vysvetlit preco nasi revizori ani v roku 2010 nemaju platobne terminaly? Dnes som bol svedkom delikatneho stretnutia revizora s turistami, ktori sice priznali ze si ani nezamyslali stiknut listok, ale ked na nich vyvalil ze im nevezme kartu tak z ich pohladu bolo mozne vycitat ze pochopili do akej prdele dosli ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk