"len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť" - Tato otazka pride narad ked niekto poukaze na to ze to je drahsie ako dva vlaky Inak staci aj jeden pripad a ma to zmysel
"napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
lol ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie..." - Pochopitelne v case kym by prisiel prvy vlak z BA do ZA tak by sa v useku ZA-KE vypravoval samostatny vlak. Rovnako ako by vlak o 20.00 z BA nesiel az do KE, ale skoncil niekde v ZA, alebo aj skor
"niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka..." - pri N93 a N91 ide o usporu tym ze na N91 je solo = menej nafty. Vlaky na koridore su elektricke
Chápem len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť...
Re #142930 810zssk:
napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
? ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie...
niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka...
Načo by ti boli osobáky až do KE? To by bolo asi tak zbytočné, ako prímestský autobus do Sniny
Nie, vážne... keď niekto potrebuje ísť z BA do nejakej diery napr medzi Svitom a Liptovským Hrádkom, tak naozaj to bude mať rýchlejšie, keď pôjde IC do Popradu a tu prestúpi na vlak/bus, ako keby mal ísť niekoľko hodín v osobáku (čo je spravidla aj nižší štandard) a stáť pri každej vŕbe
Podla toho aky ma byt pobyt v Bratislave. Ak by na Filialke boli max. 15 minut a hned isli naspat tak aj hej.
Mimo spicky to budu dve linky s intervalom 30 a viac minut, kazdej by stacila jedna kolaj. V spicke by to muselo na Filialke stat kusok kratsie (kedze tam je interval do TT 15), alebo zabrat dalsiu kolaj...
Dve (v spicke pripadne len jedna) kolaje by boli stale pre dialkovu dopravu.
Celkovo suhlasim skor s Igorkovim riesenim - Hlavna stanica na mieste dnesneho Predmestia/Vinohradov. Na sucasnu plochu medzi odbavovaciou halou ZST Predmestie a nastupistiami ZZ Vinohrady by som postavil halu a cestu zakopal pod zem.. Elektrickova trat by zostala tam kde je s tym ze by bola zakryta (= bola by priamo v hale). Na nastupistia dnesnych Vinohradov by sa slo nadchodom ponad el.trat.
nie všetky rýchliky môžu ísť na Filiálku, lebo sú vlaky zo smeru GA, ktoré pokračujú do ČR a Nemecka alebo do Kútov. Zo smeru GA by sa dalo do Filiálky odkloniť 15 párov vlakov podľa aktuálneho GVD. Zo smeru Trnava to je 43 párov vlakov denne. Ale to sa ešte dovtedy všetko zmení, keď sa má medzi BA - TT zaviesť 30min interval a v úseku Pezinok - BA 15min a zo smeru GA má byť interval 30-60min. Vyzerá to skôr tak, že sa na trati Nové Zámky - Galanta - Bratislava,hl.st. - Malacky - Kúty zavedie interval nakoľko vlakov premávajúcich z Nových Zámkov do Kútov málo nie je. Z Kútov do NZ (alebo až do Štúrova) premáva 6 vlakov a z NZ (príp. zo Štúrova) premáva 9 vlakov.
"Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam."
ak by mal DPB záujem ? , tak môže rozšíriť rady historických vozidiel, len za 15 000 Eur (451 890 Sk) ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk