Reakcia na: KLF #14075:
Obávam sa, že náter, na ktorý spomínaš nie je ani tak bratislavský ako unifikovaný česko-slovenský - v každom meste boli také farby. Ale, že sa hodia pre BA, to sa s Tebou nehádam.Re #14078 Andrej: I vzal som do ruky prospekty z Karosy k zmieňovaným vozidlám, aby som si overil Tvoje údaje. Tie sedia, čiže Ti dávam zapravdu. Sama Karosa informuje, že B961 je kapacitnejšia.
Mne sa pacia tie farby ktore maju zmodernizovane K2 , modernizovane 14Tr ,15Tr a samozrejme T6:) Myslim ze dnes nema zmysel menit BUSE na iny druh ked je tak zavedeny ako je. Mimochodom neviem ci som minule dobre videl ale zbadal som T3 a jej linkove cislo (1) v tom nacvakonom priestore hore na cele bolo ako keby nejaky klon BUSE.Ale potom by bola odsudena len na linku 1 nakolko to nevyzeralo na klasicky alfanumericky BUSE. Inac mohli by sa zadne transparenty BUSE instalovat do predu na celo T3 tam kde su tie umele tabulky z cislom ,bolo by to sice len znacenie linky ale vecer by to bolo lepsie vidiet ako klasicke podsvietene cislo
.
Andrej (Anndy008)
Osobne si stale myslim, ze best farebny nater, ktory by som rad videl aplikovany aj na busoch a tbusoch maju K2s - nic lepsie som v BA, ani inych mestach v CR s SR nevidel. Je to velmi napadite - vkusne, moderne a elegantne zaroven. A najma ta strieborna v kombinacii s tmavomodrou a cerveno-oranzovou.
Neopl@n: Si myslim, ze jeden z mala dobrych a logickych krokov (sice nedotiahnutych,a ko obvykle) v DPB je pouzivanie BUSE transparentov. Konecne sa nevymysla nieco a nekupuje sa podla "srdca, co je slovenske a podobne zvasty", ale podla toho, ze inde to funguje a dobre. Tou nedotiahnutou vecou je, ze sa za celu dobu nenasiel niekto, kto by tomu poriadne rozumel a snazil sa sa to rozchodit perfektne a tak vyuzil vsetky moznosti, co system buse poskytuje.