Reakcia na: TeBeCe #140635:
"Pre kontroverzný tender odstúpil aj vtedajší generálny riaditeľ Róbert Kadnár." ? ? To nepotrebuje komentar ?
.. vidno že sa písal rok 1989 ☺
búranie nesúviselo s tým, kto to staval, ale s centralizáciou a faktom, že sa umelo (v rámci celej Č(S)SR) iniciovalo sťahovanie obyvateľov do miest. Títo ľudia museli niekde bývať. Preto sa búrali aj iné pôvodné mestské časti ako napr. Dúbravka, Karlovka alebo Vrakuňa. V iných sa sídliska stavali trocha viac s citom, napr Rača, Vajnory, Devínska Nová Ves. Nebolo to správne, ale súviselo to s vtedajšou migračnou politikou štátu a nie s nevážením si.
Preßburg.Germane
Nemyslel som to tak, že Praha musí vyslovene šetriť. Len sa mi to tam vidí logickejšie, pretože Pražský podnik vynakladá nemalé prostriedky na koľajovú dopravu. DPB i vedenie mesta k elektrickej trakcií pristupuje dosť liknavo tak naozaj neviem kde tie peniaze dáva. Inak aj Praha, podľa mojho názoru, mohla pokračovať radšej v nákupe Citelisov nakoľko také vozidlá už prevádzkuje. V Prahe i Bratislave sa peniaze musia nájsť vždy, len je otázne či všetky finačné toky idú tam kam majú ísť.
A keď už toľko Bratislava chce SOR, tak mali zatlačiť na výrobcu nech urýchli vývoj radu NB a zohľadní fakt, že vozidlá budú reprezentovať Hlavné Mesto. A keď by sa mali kupovať NB18, taj aj NB 12 pre unifikáciu kĺbových a sólo vozov. Ale keď každá dĺžková kategória bude od iného výrobcu, nebude to bohviečo.
Ja som v minule bol s jedným Viedeňákom a keď prišiel na Šafko SOR BN 10.5 na L50 nezdržal sa smiechu. Aspoň nech tie hrbáče na linky prechádzajúce centrom mesta nedávajú.