Reakcia na: ivanbuto #140609:
jasné, predpokladateľná dopravná záťaž sa nedá porovnávať so súčasnou, je to rádový posun z tisícov na desaťtisíce s tým, že absolútne negatívne dopady sa prejavia v čase dopravných špičiek, podľa mňa sa zrušia 2 svetelné krížovatky v tesnom susedstve - Žabotova / Šancová a Predstaničné / Šancová, lebo na povrchu dnešného Predstaničného nám. majú stáť budovy, ku ktorým sa neprezentoval príjazd na úrovni "prízemia",
Ing. Mikuš už toho navyprával toľko, že ťažko rozlíšiť, kedy hovorí seriózne a kedy sa hrá na rozprávkara,
k 3 pruhom z megakomplexu treba ešte prirátať 2 + 2 pruhy zo Šancovej, potom ešte prúd vozidiel, ktorých vodiči sa rozhodnú prísť cez Jaskový rad, Dobšinského a Palárikovu, netreba zabudnúť na MHD odchádzajúcu z podzemia,
tomu sa hovorí dopravný koncept na pohľadanie,
na príjazd máme 3 smery a na odjazd vlastne iba 1, ak k tomu nevieme odkloniť tranzit zo Šancovej, máme sa na čo "tešiť" a ľuďom bývajúcim na Žabotovej a v susedných uličkách môžeme už vopred kondolovať
Nevieme ti povedať, aký železničný vagón sa najčastejšie vypravuje pre osobné vlaky v okolí Bratislavy a v akom počte? Ďakujem
Preßburg.Germane
OK. SOR nakúpila vo veľkom Praha aj to prevažne lepšiu verziu NB. Tam by som to ani tak nezazlieval lebo aspoň podporili domácu výrobu a trh. Ale v Prahe autobusy zďaleka nie sú tak nosný dopravný prostriedok, v centre mesta nie su ani k videniu. Praha si može dovoliť šetriť na autobusoch lebo Výrazne obnovuje a rozširuje Metro taktiež električkovú sieť + nové vozidlá. Takže argument musíme na autobusoch šetriť je obstojný v prahe obstojný.
A Bratislava čo? ZA 20rokov nepribudol jediný meter koľajníc. Električky čo boli dodané ako nové sú už značne zastaralej koncepcie.
Trolejbusy - naveľa naveľa vybudovanie trate na Dlhé Diely a pouhých 7 vozidiel odpovedajúcim súčasným trendom.
Takže v tomto dokopy nič, ťarcha je nechaná len na autobusoch a ešte aj tam je problém slušné vozidlá kúpiť.