Skor vodici ignoruju ten prikaz, nakolko to zdrzuje na zastavkach a prichadzaju o uz tak biedne pauzy . V 11xx Tedomoch to nepouziva hadam ziaden sofer ?
Asi to bude tak ako vždy, že tá info ešte nedorazila ku všetkým vodičom. A cestujúcim sa ani nedivím. Doteraz na to v autobusoch neboli zvyknutí a DPB o tom neinformoval.
Schwebebahn vedie prakticky v celej dĺžke nad riekou Wupper. Takže to padlo do vody. Ak mi pamäť dobre slúži, utopili sa asi traja cestujúci. K nehode došlo preto, že pracovníci, vykonávajúci údržbu, zabudli na nosno-vodiacej koľajnici akési kliešte.
o 1:18 je to záber na Smolenickú nie? A podľa záberu z 3:24 je vidno, že za 20 rokov sa nespravilo absolútne nič s obratiskom a nástupišťami pod Nový mostom, okrem tých mini-skleníkov od JCD a digi-transparentu na lávke, inak je to čím ďalej tým odpornejšie miesto.
A aj keď mi je jasné že to úzko súvisí s dobou, ale v tých ilustračných záberoch je v porovnaní s dneškom najmä jedna vec pozoruhodná..a najlepšie je to vidieť keď je tam záber do obratiska Nový Most, alebo do vozovne.. jednota vozového parku autobusov: kĺbaky - ik 280, sóla B731/2...
Asi myslíš to v 2:28. ?
Re #140414 Mike: Vidím tam 1814/II na linke 130, Vrakosu 2053, vo videu možno postrehnúť aj K2 7015, T3 7823 rok po dodaní, 9Tr 6020, 14Tr 6209 a Sanos 6507 (9:27). Pekne je vidno tiež Ikarus so starou kabínou na Šafku. ?
žiaľ musím Ťa opraviť - v apríli 1999 sa skutočne jeden vozeň vykoľajil (na akejsi zarážke, ktorú tam zabudli traťoví robotníci) a padol do rieky...5 ľudí zomrelo, asi 50 bolo ťažko zranených ?
Nepadol. Vraj jedina smrtelna nehoda sa stala na wuppertalskej drahe pred desiatkami rokov, ked cestujuci dobiehal vagon a preletel cez okraj nastupista, ktore bolo peknych par metrov nad zemou.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto