Reakcia na: 810zssk #139030:
a autorovi je tiez zname, ze keby toto poslal na mail DPB, tak by mu nikto neodpisal, lebo vsak naco by z DPB niekto niekedy na nieco odpisoval??? aj ked im to stanovuje zakonna lehota??? ale ved komunikacia s obcanmi je na vysokej urovni, vsak pan B.Z....alebo rovno zablokujeme prijmanie mailov z @imhd.sk, alebo nejakym inym sposobom sa vyhneme tomu, aby sme museli vysvetlovat nase absolutne zle kroky, alebo si vypoculi coilen jednu prpomienku na nasu adresu......uz to vidim: vsetky linky BID budu mat prestupny terminal na Molecovej...ale nie..ved to by museli DDckari prestupovat...radsej az na Kuklovskej...no ale to uz je mimo hlavnu temu...
luky1
Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...