Milý DPB.
Ako iste viete, vo vašich vozidlách máte informačný systém. Čo však zrejme neviete je, že informačný systém má informovať. Informovať znamená poskytovať informácie. V prípade vozidiel MHD by mal informovať o trase, prípadne ďalších záležitostiach súvisiacich s MHD ako napr. prestupy. Rozhodne nie o tom, že ma doma čaká láska.
Nie je to tak dávno čo ste nasadili novú verziu informačného systému na vnútorných paneloch. Myslím, že 90% cestujúcich uzná, že táto zmena bola jednoznačne smerom vpred.
Rovnako si myslím, že 90% cestujúcich si už zvyklo, že žiadna dobrá zmena dlho v DPB nevydrží. A tento prípad to len dokazuje. Uvedomujem si, že reklama prináša fajn peniaze a akceptujem ju, ale toto všetkými smermi prekračuje hranice. Myslím si, že už CVR cez okná dostatočne znepríjemňuje cestujúcim prepravu (a cestujúci sú Váš hlavný zákazník, bez ohľadu na príjmy v porovnaní s reklamou vzhľadom na to, že ide o mestskú firmu), ale toto už prekonáva všetky hranice.
Keď už tak veľmi túžite mať reklamu na informačných systémoch, prosím. Ale zavolajte si niekoho schopného (pardón, zabudol som... vy schopných ľudí radšej vyhadzujete, lebo moc vytŕčaju z priemeru, že?) nech Vám to naprogramuje tak, že reklama sa bude striedať so všetkými relevantnými údajmi o trase (nasledujúca zastávka, nácestné zastávky, smer) a nerobte to takým diletantským spôsobom, že len v paneli zmeníte zastávku Ursinýho na DOMA ťa čaká láska, odstránite "lízatko" a hurá ide sa. V opačnom prípade ste rovnaký diletanti ako ten systém čo zavádzate.
(Autorovi je známe, že toto nie je stránka DPB. Autorovi je však tiež známe, že vedenie DPB túto stránku číta veľmi rado...)
Ako iste viete, vo vašich vozidlách máte informačný systém. Čo však zrejme neviete je, že informačný systém má informovať. Informovať znamená poskytovať informácie. V prípade vozidiel MHD by mal informovať o trase, prípadne ďalších záležitostiach súvisiacich s MHD ako napr. prestupy. Rozhodne nie o tom, že ma doma čaká láska.
Nie je to tak dávno čo ste nasadili novú verziu informačného systému na vnútorných paneloch. Myslím, že 90% cestujúcich uzná, že táto zmena bola jednoznačne smerom vpred.
Rovnako si myslím, že 90% cestujúcich si už zvyklo, že žiadna dobrá zmena dlho v DPB nevydrží. A tento prípad to len dokazuje. Uvedomujem si, že reklama prináša fajn peniaze a akceptujem ju, ale toto všetkými smermi prekračuje hranice. Myslím si, že už CVR cez okná dostatočne znepríjemňuje cestujúcim prepravu (a cestujúci sú Váš hlavný zákazník, bez ohľadu na príjmy v porovnaní s reklamou vzhľadom na to, že ide o mestskú firmu), ale toto už prekonáva všetky hranice.
Keď už tak veľmi túžite mať reklamu na informačných systémoch, prosím. Ale zavolajte si niekoho schopného (pardón, zabudol som... vy schopných ľudí radšej vyhadzujete, lebo moc vytŕčaju z priemeru, že?) nech Vám to naprogramuje tak, že reklama sa bude striedať so všetkými relevantnými údajmi o trase (nasledujúca zastávka, nácestné zastávky, smer) a nerobte to takým diletantským spôsobom, že len v paneli zmeníte zastávku Ursinýho na DOMA ťa čaká láska, odstránite "lízatko" a hurá ide sa. V opačnom prípade ste rovnaký diletanti ako ten systém čo zavádzate.
(Autorovi je známe, že toto nie je stránka DPB. Autorovi je však tiež známe, že vedenie DPB túto stránku číta veľmi rado...)
luky1
Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...