Srdečne pozdravujem všetkých návštevníkov stránky. Bol som v Prahe a mal som možnosť osobne sa presvedčiť o funkčnosti ich mhd. Ked som to porovnal s Bratislavou, skoro som sa začal hanbiť. Perfektne udržiavané vozidlá, ako električky tak aj autobusy, presné odjazdy zo zastávok, perfektne upravení vodiči i vodičky, odetí v rovnošatách.(Nie ako u nás). Špeciálne som sa zameral na grafitty, no na moje veľké prekvapenie nenašiel som ani čiarku. Rovnaké to bolo i na budovách v centre mesta. Zážitkom bolo vidieť novú súpravu metra, ktorá mi iba tesne unikla pri prestupe. A čo nočné linky? Jazdia v dostatočnom množstve i rozptyle a ich kapacita sa mi zdala vyhovujúca. Pôsobivo vyzerá i jazda električiek popod dom na Malostranskom námestí. Mal som šťastie a vydel som i brúsiace vozidlo Schorling, ktoré v súčastnosti slúži na výcvik a kondičné jazdy pre vodičov historických električiek.(Vypravuje ho vozovna Pankrác)
Odporúčam vám navštíviť Prahu aj pre možnosť vidieť prototypovú T II, ktorá do roku 1978 premávala v Bratislave. Toto vozidlo s evidenčným číslom 6002 je zrekonštruované s maximálnou citlivosťou a precíznosťou. Dúfam, že rovnako bude v budúcnosti vyzerať aj naša 215-ka.
Odporúčam vám navštíviť Prahu aj pre možnosť vidieť prototypovú T II, ktorá do roku 1978 premávala v Bratislave. Toto vozidlo s evidenčným číslom 6002 je zrekonštruované s maximálnou citlivosťou a precíznosťou. Dúfam, že rovnako bude v budúcnosti vyzerať aj naša 215-ka.
ufo
Este som sa chcel spytat, ci je to pravda ze su zaplatene dve 15Tr?Ak ano, tak dokedy budu kupovat tieto trolejbusy?To nemozu radsej kupit menej, ale na urovni,teda myslim nizkopodlazne 22Tr.
Ked niekto hovori, ze su vyjazdene zastavky,na to existuju brusky asfaltu aspon ako docasne riesenie.