Este nieco: DPB keca, ze najvacsie vydavky su na naftu a elektrinu na vozy. Dobre, moze byt. Lenze keby namiesto spojnice Prazskej a Pionierskej hodili DPB co i len jedinu miliardu a DPB by malo schopnych a inteligentnych ludi (kto nema rad sci-fi nech toto necita), asi by to urobili uplne inak. Podla mna (!) by radsej mali kupit SOR-ky namiesto malych Karosiek, poslat ich na malo obsadene linky (30,37,35...) a zahustit intervaly nejak medzi 20-50 percent. Mozno by sice boli nadzganejsie, ale cena za naftu by priblizne zostala kvoli vysokej spotrebe hnusnych Karosiek a nizkej Soriek, ludia by boli spokojnejsi (viem o com kecam ked v sobotu vymeska spoj s 20-minutovymi intervalmi a jeden mi prave usiel (to sa stalo minuly vikend na Patronke ked som cakal na 37)). Aj ked by sa zvysili naklady na mzdy, rad by som nechodil na sedo a na cierno (hlavne ked 20% automatov stale nefunguje) a myslim ze so mnou suhlasi aspon zopar ludi. Ano, som optimista no a co?
ufo
Este som sa chcel spytat, ci je to pravda ze su zaplatene dve 15Tr?Ak ano, tak dokedy budu kupovat tieto trolejbusy?To nemozu radsej kupit menej, ale na urovni,teda myslim nizkopodlazne 22Tr.
Ked niekto hovori, ze su vyjazdene zastavky,na to existuju brusky asfaltu aspon ako docasne riesenie.