Pozri si aktuálny územný plán a jeho zmeny a doplnky 01. V súčasnosti je v ňom územná rezerva pre trať Nové Mesto - Letisko (ale východne od diaľnice), a spojku na Letisko z trate od ÚNS. Pôvodne tam bolo aj pokračovanie na trať 130, ale to zmena 01 vypustila.
Ale nemusíme sa báť, že budú jazdiť na DD lebo Záhradník by si nedovolil nasadiť na DD staré autobusy. ?
Ináč dnes som zažil šok lebo som videl staršiu bielu Fábiu a bola oblepená, že Občianskí kandidáti a samozrejme kde inde som ju mohol vidieť ako na DD. Len neviem kto ju šoféroval žeby Kavecký? ?
"ak v smere na hl.st. pri chodníku, tak snáď aj v opačnom, alebo nie?"
Nie. Obe koľaje by viedli pri sebe, ale nie v osi komunikácie, ale na jej východnej strane. Riešilo by to problém s križovaním s ulicami, ktorých je na opačnej strane viac. Ani problém so zastávkami by nevznikal, pretože tie by boli umiestnené na otvorenejších priestranstvách (Hodžovo námestie, priestor pred SAV).
"mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €"
Veď predsa toto, čo vedieme, je akademická debata, nie? ?
"ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast, "
Ok, tak škrtni z môjho návrhu túto časť. Aj keď fakticky nejde o skapacitnenie, ale zachovanie kapacity.
určite v najbližšom vydaní BA Novín to bude na titulnej stránke aký sú Záhradník & Co. úspešní, že do BA došli nejaké autobusy (ako obvykle, transparentne obstarané)
V prípade prenájmu mercedesov ide o klasické nízkopodlažné osemnásťmetrové autobusy. V prenájme sa platí za každý reálne odjazdený kilometer, ceny sú približne od 35 do 43 centov za jeden vozokilometer. Na cenu má vplyv aj vek a technický stav vozidiel
. Podľa mestského dopravcu ide o operatívny krok do času, keď dôjde k prvým dodávkam
nových kĺbových autobusov."
Caute dnes som medzi Bratislavou a Ivankou pri Dunaji stretol Mercedes benz 0405GN myslite že mal namierene do Bratislavskeho DP náter bol celočervený. Ď
inak riesit nahradu trasy z hlavej stanice je myslim ten posledny problem co BA ma ... ak by sa postavilo mimourovnove krizovanie so sancovou ako je planovane pri prestavbu hlavnej stanie (asi niekedy v 23 storoci ), tak by to kopu vyriesilo a mimo krizovatky pri NBSke je to vlastne trat na vlastnej osi a viac menej rychla a bezproblemova ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA