Reakcia na: kecho #137962:
Na to Ti budem asi vedieť odpovedať lepšie ako Valec. ? Tým návrhom som sa sústredil len na linkové vedenie. To je možné uviesť do praxe prakticky bez akýchkoľvek stavebných zásahov, zatiaľ čo na zmenu počtu a polôh zastávok stavebné úpravy potrebuješ.Re #138104 Martin Fundárek: Ďakujem za konštruktívnu kritiku. 12 som prečísloval na 4 jednak z dôvodu zachovania postupnosti, ale hlavne preto, že v karlovesko-dúbravských linkách je určitý systém - nižšie čísla (4, 5) idú až do Dúbravky a vyššie (6, 7) končia už v K. Vsi. Posilové 9-ky by som skôr ukončil jednak preto, že tým ušetrím 2 vlaky, ale tiež preto, lebo križovatka na Šafku by ich nemusela kapacitne zvládať - idú tadiaľ aj linky do Petržalky v dosť krátkom intervale.
Ešte poprosím zmazať dva moje predošlé príspevky, technická chyba... ?
kecho
ak sa ti nepáči MB, aké je porovnanie výhodného nákupu Citelisov? a tuším ani na ivecá nebol tender
Re #138254 luky1: mi tam chýba popis napr. na poslednej fotke niečo v štýle: "výstavy sa zúčastnili aj dva psy a predseda predstavenstva DPBZ B. Za(á)hradník - na fotke druhý z pravej strany"
Re #138261 luky1: a už sme doma... takže výhodná kúpa sa ešte predraží? ?
Re #138273 Ik: aký je tozdiel medzi 18 a 19,5m vozom? 10 ľudí?15? tj to, čo odvezie 18 kusov 19,5metrákov, odvezie aj 19,5 kusa 18metrákov - nejaký rozdiel v cene pri počte ušetreného 1,5-2 busov si si všimol?