Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
to "oficialne" vysvetlenie nehody mi pride teda velmi podozrive. navyse to presne zapada do scenara, ked sa to chce zvalit na "vyssiu moc" a vyzut sa zo zodpovednosti.

pre mna bola ta nehoda len dalsi dokaz, aky obrovsky bordel vladne v dpb, ked vodic necha zapnutu jazdu a ide sa vycurat. skratka, tam to maju vseeeetci na salame.
Reakcia na: Andy #13825:
e #13825 40-50 km/h cez tu vyhybku ? A to sa kde stihlo tak rozbenut - ta elektricka musela ist na plny 'plyn' ci radsej plnu jazdu?
Ale aby som podotkol, na DPB uz padali aj take navrhy "z ludu", s ktorymi suhlasili iba ich navrhovatelia a ani ten "lud" nie. A potom sa ani nedivim, ze na DPB nepresli 🙂
Reakcia na: megi #13823:
No hej, toto bolo jedno z najvacsich stasti, ake kedy v blavackej MHD boli. Keby sa napriklad na obratisku ta suprava nevykolajila, skoncila by mozno az pri kostole a asi s ovela horsimi nasledkami...

Re #13824 Vladimír: Pozri, ja mam sice kontakty s DPB, ale mam aj x otazok, na ktore som dostal kadejake odpovede, a tak sa uz radsej nepytam... Este ziaden z mojich navrhov nepadol na urodnu podu, tak ma to prestalo bavit...
Vladimír: pretoze aj ked ludom z DPB logicky zdovodnis vyhodnost zmien a oni to zoberu a povazuju za pouzitelne, musi tuto zmenu schalit este mesto a mestska casti - a to si asi vies predstavit ako si jednotlive mestske casti brania "svoje" linky...
Reakcia na: tulenique #13821:
Jeden vodič hovoril, že tá elina cez tú výhybku išla 40-50 km/h, takže neni problém.

Bolo sťastie, že v protismere nešla žiadna elina...
Inač na TV JOJ namiesto Vladimír Rafaj dali Vladimír Rataj...
Ad nehoda: Som otrasený, no úprimne sa teším, že sa nikomu nič nestalo. Ak by tam boli ľudia... hrôza pomyslieť.

Ad Papyr: Plný súhlas! Ja normálne strácam reč, mám dojem, že už niet čo povedať. Vystihol si to úplne presne a plne sa s príspevkom stotožňujem #13775).

Ad m@rtin vs. J: Prosím vás, prestaňte! Obaja! Už ma to prestáva baviť a aj tak to nikam nevedie.
Ak vás to predsa len baví, presuňte sa na pôdu e-mailov.

Ad racionalizácia: Určite niekto z vás (d3k0 a i.) má kontakty s pracovníkmi DPB. Rád by som aspoň sprostredkovane dostal odpoveď na otázku, PREČO sa nedajú zlúčiť spoje linky č. 54 s linkou 52 a PREČO nemôže na linkách č. 38 a 43 všetky spoje vykonávať jedno vozidlo.
Reakcia na: tulenique #13821:
mate pravdu velke stastie lebo k nestastiu chybal len kusok boli sem tam tri zeny a nebolo by nas skoda?
martin: #13782 plný súhlas.

papyr: #13775 takisto plný súhlas.

Nikdy som nepovedal, že DPB nepotrebuje zmeny. Potrebuje ich ako soľ a veľké zmeny. No v DPB sa podľa mňa nič nezmení dovtedy kým tam bude ten neschopný manažment, ktorého najväčší problém v poslednom období bolo, akú limuzínu kúpiť generálnemu (kúpili Superb) Oktávia mu už nestačila.
Hmmm...

ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.

Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #13815:
Mas nieco? 🙂
sorry za jedno "co"... dvakrat citaj a raz stlacaj.
ked bola paka radica v brzde, tak nechapem ako sa vykolajila. Nechcem tu nieco vykonstruovavat, ale kebyze som ja ten vodic a vidim ze mi zdrhol voz, ktory nasledne zdemoloval zastavku a seba, tak by som k nemu okamzite utekal a spravil ho zabrzdenym... Uvidime co vsak na co dojde vysetrovanie.
Teraz ma celkom seriet vážení, ste tu ako babky HZDS-áčky na trhu. Teraz som hovoril s ing. Weiglom. Tá súprava bola zaparkovaná - páka radiča bola v brzde. A nebol žiadny výpadok prúdu. Vodič vystúpil z voza zatvoril dvera a tramvaj vyštartovala. A nevykoľajila na rovnom zvršku, vykoľajila na zjazdovej výhybke v Dúbravke ale druhému vozu sa podarilo preskočiť na vedľajšiu koľaj a tam sa dostať jedným podvozkom do koľají a kupodivu pri tomto manévri nestrhol ani zberač. Keby ste to tak chceli, tak to tak nespravíte.
I.
Ta nehoda v Dubravke sa tyka osobne aj mna ja som stala na tej zastavke kde sa stala nehoda poviem vam ze doteraz som v soku taky hukot a taka rychlost to sa vidi len v kine.Potomto adrenalinovom zazitku sa normalne bojim ist elektrickou
bo hovorili, ze skoda je za 8 mil Sk....

sorry, uz som ako Color - rozahany po x prispevkoch 😞
hehe - ma tak napadlo (sorry vsetkym) najdrahsia sracka, co poznam... 😃
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #13811:

hej, bol sa vystat ked odstavili prud a nechal elinu zapnutu... dufam ze je poisteny pre skody z nedbanlivosti! :))
Zdravim Vas,
som rad ze sa tolko ludi zaobera situaciou nasej najdrahsej MHD. Vela toho o situacii vo vnutri DPB neviem, ale po precitani vsetkych Vasich prispevkov mi je z toho na ... ehm, no ruzove to nie je.
Studujem vonku dost dlho na to, aby som si uvedomil zavratne rozdiely v DPB a inych mestach. Strasburg je bomba, 22. storocie, ale to si neberme ako priklad, ked na to nemame. Suhlasim, ze s Prahou sa mozme porovnavat.
Co ma vsak zaraza je, ze je tu tolko dobrych prispevkov a ziadna reakcia DPB! A ked uz im napisete priamo maila, tak maju vacsinou "automatizovane" odpovede s par poznamkami k tomu co ste napisali...
Par postrehov ku komunikacnej politike DPB s cestujucou verejnostou. Takato politika podla mojho nazoru neexistuje (ak neberieme do uvahy oznamy na zastavkach). DPB totiz neziada cestujucich o aktivnu ucast na spoluvytvarani dopravnej politiky DPB. V zahranici je to uplne naopak. Preco DPB neziada cestujucich o ich nazory na dopravu? Stacilo by spravit formular a pri zakupeni predplatnych listkov ziadat cestujucich o ich vyplnenie. Mohli by ste sa informovat napr. o tom, kde cestujuci povazuju dopravu za kvalitnu a dostacujucu, kde by ju chceli zlepsit, ktore
linky sa im vidia najuzitocnejsie a ktore vobec nepouzivaju, a tym dostat od cestujucich cenne info a na jeho zaklade stavat pre buduce nove linky,
alebo rusenie starych, alebo prisposobovanie intervalov.
Nakoniec, preco cestujucich neocenit za ich cas a snahu, tak ako je tomu v Zapadnej Europe? Stacilo by dat ako ceny povedzme rocny, stvrtrocny a zopar
mesacnych elektriceniek. Takto by si DPB vypestoval u cestujucich imidz podniku, ktory sa o svojich cestujucich stara. Mozno potom by neboli jedine
poznamky na DPB tie, v ktorych ludia nadavaju na zvysujuce sa ceny a na meskajuce autobusy.
Posledne, objem km ktore si mesto objednava od DPB klesa... Ale: chodi z Vas niekto linkou 50 v Blave? Ved je natrieskana jak slak! Ale nie, medzi Polusom a OD Slimak chodi 1 autobus!!! Nech mi nikto nevravi ze by sa tam neuzivila dalsia linka. Na druhej strane si pozrite trate 52 a 54... Dali by sa zlucit a usetrilo by sa... Cele je to postavene na hlavu...

cestujuci Baki
Reakcia na: tulenique #13809:

akurat na twiste hovorili, ze vodic tej eliny si bol odskocit na WC a ze mu zdrhla...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.