Reakcia na: vlado13 #138047:
inak mohli by aj ľudia čo prestupujú na Trnavskom mýte medzi električkami a L31+39+78, že musia prebiehať cez cestu. Dokonca zo zastávky Trnavské mýto (smer Slávičie údolie) nie je ani prechod pre chodcov k zastávke električiek. V opačnom smere ako L68+78 stojí už je prechod je. Aj tam je problém a dokonca nie je prechod ani semaformi označený a nikoho netrápi, že tam ľudia riskujú životy a ide o ešte rušnejšiu komunikáciu ako je Karloveská.
vlado13
písal som o bezpečnosti chodcov z hľadiska áut predpokladám, že by trať dali do stredu a nie k chodníku, aby nezlikvidovali takmer všetky parkovacie miesta a nespôsobili výrazné ťažkosti so zásobovaním,
pri takom vedení nie sú miesta na samostatné nástupné ostrovčeky, cestujúci by museli vstupovať do vozovky, vodiči áut nie sú veľmi ohľaduplní, to je dôvod, pre ktorý si myslím, že by sa znížila bezpečnosť chodcov,
dnes je DD 6 priechodov, z toho 2 na veľmi zlom mieste, k nim by sa pridali zastávky bez ostrovčekov, hneď prvá s názvom Janotova by bola veľmi nebezpečná, lebo je za zákrutov, v ktorej už autá majú vysokú rýchlosť (len málokto tam dodržiava max. pov. 40-ku),
zastávka smerom na Kuklovskú s názvom Tománkova je tesne za zákrutou, buď by ju zrušili, alebo by znamenala vysoké riziko úrazov,
o podzemných úsekoch (nie celých trasách) asi niekto sníva, ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,
s víziou alternatívneho prepojenia Ruž. radiály súhlasím, akurát si myslím, že by to malo byť v línii na most Apollo, aby sa prípadne dala viesť aj do Petržalky, s odbočením na Landererovu a cez Dostojevského rad pripojiť na súčasnú sieť na Šaf. nám.