Reply on: no.ev.di. #138037:
nehovorím o tom ako celé námestie vyzerá, povrch zastávky riadne dlho nezažil obnovu. Na Šafku ľudia nastupujú na L50 smer Aupark, Slimák, na L78+95 do Petržalky, plus ľudia idú na električky a ešte som zabudol na študentov, ktorých tam je viac než dosť. Môžu ísť na Jesenského kľudne, ale žeby tam bol prístrešok? Rovnako zanedbaná zastávka ako Šafárikovo nám.
obcas mam pocit ze VP maju vacsiu kapacitu ako NP
vlado13
písal som o bezpečnosti chodcov z hľadiska áut predpokladám, že by trať dali do stredu a nie k chodníku, aby nezlikvidovali takmer všetky parkovacie miesta a nespôsobili výrazné ťažkosti so zásobovaním,
pri takom vedení nie sú miesta na samostatné nástupné ostrovčeky, cestujúci by museli vstupovať do vozovky, vodiči áut nie sú veľmi ohľaduplní, to je dôvod, pre ktorý si myslím, že by sa znížila bezpečnosť chodcov,
dnes je DD 6 priechodov, z toho 2 na veľmi zlom mieste, k nim by sa pridali zastávky bez ostrovčekov, hneď prvá s názvom Janotova by bola veľmi nebezpečná, lebo je za zákrutov, v ktorej už autá majú vysokú rýchlosť (len málokto tam dodržiava max. pov. 40-ku),
zastávka smerom na Kuklovskú s názvom Tománkova je tesne za zákrutou, buď by ju zrušili, alebo by znamenala vysoké riziko úrazov,
o podzemných úsekoch (nie celých trasách) asi niekto sníva, ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,
s víziou alternatívneho prepojenia Ruž. radiály súhlasím, akurát si myslím, že by to malo byť v línii na most Apollo, aby sa prípadne dala viesť aj do Petržalky, s odbočením na Landererovu a cez Dostojevského rad pripojiť na súčasnú sieť na Šaf. nám.