Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #138025:
Električka by bola fajn,ale už ju tam podľa mňa nenapcháš - a bus či tbus máš zajedno - tie budú stáť v zápche spolu s autami, pokiaľ by sa neurobil BUSPRUH.
Reakcia na: MatejBA #138023:
keby boli ľudia na DD vďační za trolejbusovú linku tak by požadovali dokúpenie zvyšných kusov 25Tr to by ale peniaze nemohol DPB spreneveriť na SORky a za tie peniaze čo sem došli Tedomy mohol DPB radšej stavať trolejbusovú trať z Riviéry do centra. Keď mohli prestupný systém pochopiť Petržalčania prečo ho jedna posraná Karlova Ves nevie pochopiť?! Ľudia si zvykli na 5 električkových liniek do celého mesta a tak skúšajú, že či sa im podarí aj z DD viesť linky do celého mesta. Daj psovi prst, bude chcieť ruku! ☠
Reakcia na: Petto #138022:
Eurovea si vyžaduje niečo iné ako obyčajnú špičkovú linku, ktorá vďačí vzniku ne-tvorom bez chrbtovej kosti, ktorí ešte prezlečú stranícke triko ak nebude fúkať dobrý vietor do plachiet. V prípade EUROVEA treba uvažovať o trolejbuse, alebo električke ak sa nestihne komplet voľný priestor zastavať.
Reakcia na: no.ev.di. #138021:
Okrem toho tbusy zase nie sú až tak zbytočné na DD - mimo špičky chodia viac vyťažené - hlavne podvečer v prac.dni
Reakcia na: no.ev.di. #138021:
ze ta obcas huba neboli ?
Reakcia na: no.ev.di. #138021:
Treba vydržať do volieb a linka 133 sa vráti do normálu ( 12 min. interval ) alebo sa zruší. Aj keď jej opodstatnenie sa zvýši dokončením Eurovey a Twinshity.
Reakcia na: Mischo1 #137991:
Je to nepotrebné. Prekladať linku s krátkymi vozidlami s linkou s kĺbovými vozidlami je somarina. Podľa mňa by L133 mala ísť 2min po L33, teda pozbierať to čo sa nezmestilo do L33 a nie aby to bolo naopak, že sa všetko nahrnie do L133 a L33 ide prázdna. Myslím, že trolejbusová trať sa stavala pre to aby tam premávali kapacitnejšie trolejbusy a nie 12m smrady. Radšej mohli postaviť trolejbusovú trať na letisko, alebo spraviť trolejbusovú trať do Petržalky. Určite by sa dočkali trolejbusy väčšej vďaky ako na DD.
Reakcia na: vlado13 #138012:
ak mám byť sprostý tak ti poviem, že aspoň ak sa nájde na DD sebevrah nemusí sa hádzať po vlak alebo ísť zbytočné dole na Karloveskú ulicu. A k veci... Ak vidím koľaje, tak sa pozerám či po nich niečo nejde. To by potom mohol aj vlak pred každým priecestím spomaľovať na rýchlosť 10-20km/h keby náhodou dakto chcel prejsť... Samozrejme, vlak a električka sú dosť odlišné veci ale ani električka nemôže brzdiť všade a mnoho miest po svete z nej spravilo ozaj rýchly dopravný prostriedok. Avšak museli ľudia v tom meste pochopiť, že niečo musí električke ustúpiť a ak chceme mať cez el. trať prejazdy každých 100-200m, rátať s tým, že električka bude dávať prednosť chodcom, tak môžme rovno zabudnúť, že električka bude konkurencieschopná. Navyše tie trasy podzemného koľajového sytému v trasách električkových tratí sú nosenie vody do studne, lebo vyhodíme peniaze akurát tam kde už máme postavené električkové trate kde je ešte dosť kapacity na zvýšenie frekvencie spojov. Ak by sa mala budovať podzemná trasa tak jedine Dúbravka - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievozská (cca) - Prievoz - Cint. Ružinov (obratisko REGIO liniek,P+R) - Vrakuňa/P.B. Neviem prečo sa neschopnosť magistrátu a DPB zabezpečiť bezkolíznosť alebo minimalizovať prejazdy a zdržania električiek má zakrývať ponúkaním vybudovania podzemnej dráhy. Navyše jednotlivé radiály nemajú žiadne varianty napojenia na sieť v centre. Napr. taká Ružinovská radiála by si zaslúžila spojenie s centrom cez AS.
Reakcia na: JamaVOku #138017:
ale aj spinavsie.. a pochybujem, ze sa daju nejako vycistit..
Reakcia na: luky133 #138008:
"Autobus číslo 33"? ? neni 33 nahodou trolejbus?
Reakcia na: hoppusmark #138015:
rozumiem, ale hentie su kozene, t.j. kvalitnejsie
Reakcia na: JamaVOku #138014:
nehovorim ze namiesto nich musia dat tie reklamne. Existuju aj uchytky nereklamne, plastove (vid BB karosy alebo Tedomy)..
Reakcia na: hoppusmark #138013:
neodstrania ich nikdy, a ludia sa toho chytaju. Tie nove fejky plastove su cisto reklamna zalezitost
Povie mi niekto kedy konecne odstrania z Ykarusov tie plesnive hnede uchytky zavesene na tyciach? Ci to naozaj nikomu nevadi? Za prve uz sa toho nikto nechyta (hmm preco asi), za druhe pochybujem, ze nove uchytky by boli taka obrovska investicia..
Reakcia na: no.ev.di. #138009:

také eso by bolo asi ciknuté,
viesť koľaje stredom alebo pri chodníku by v súčasnej dobe bolo asi čertako diabol,
schválené ÚPD, napr. UŠ, ktoré sú podkladom ZaD 02 ÚPN BA 2007, ani zamýšľané ÚPZ, s koľajami nerátajú,
každý dokument možno upraviť, zvlášť, ak si zmenu vyžaduje niekto "dôležitý",
aj križovatka sa dá celá prestavať, aj Molecova sa dá v závere inak vyspádovať,
len jedno by sa asi nedalo - zaručiť bezpečnosť chodcov bez vybudovania niekoľkých semafórov, proti čomu sú výhrady,
aj plynulosť dopravy aspoň na súčasnej úrovni by bola asi minulosťou,
Reakcia na: luky133 #138008:
sny o koľajovej doprave na DD trvajú, z električky sa prešlo na NKS MHD,
ÚPN BA 2007, záväzná časť, bod C.7.2. mestská hromadná doprava,
rezervovať koridory pre výstavbu nosného koľajového systému MHD:
trasa A: Dúbravka - Karlova Ves - Dlhé diely - Kamenné nám. - Karadžičova - Trnavské mýto - Filiálka - Predmestie
povrch na DD je už obsadený, tak asi pod zemou
Reakcia na: no.ev.di. #138009:
Čo je na tých električkách také zaujímavé? Podľa mňa nič. Aj tak stoja za nič.
Reakcia na: luky133 #138008:
možno za chvíľu si dakto z KV hodí do rúk eso v podobe električky na DD a do 10r. od výstavby trolejbusovej trate sa trolejbusy z DD odpracú a jediné čo po nich zostane bude akurát tichá spomienka na vyhodené peniaze a predvolebné autobusové linky...
9 rokov dozadu: http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/na-dlhe-diely-asi-bude-chodit-elektricka.html?page_id=9034

Aj vtedy sa niekto prikláňal radšej k električke ako t-busu a, ževraj bola vypracovaná aj nová štúdia (škoda, že sa niekde nedá zohnať)... Zaujímave, že už v roku 2000 chceli kúpiť duobusy, ale vtedy ešte neexistovali akože duobusy 25Tr, takže by pravdepodobne kúpili plnohodnotné duo busy resp. neexistovali aj 22Tr s diesel-naftovým agregátom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.