cital som o tych problemoch s trasovanim v Ziari, nemapatam si ci tam bol aj datum. Cestu pri Voznickych skalach poznam dobre, a neboli mi jasne ako to chcu robit. Navyse, asi by chceli aj 2-kolajku.
Hustak je legendarna krizovatka, ale odkedy ju upravili (este za sociku) uz to nie je ono Pre inostrancov krepy=sprosty
Presovu sa zatial BB nemoze rovnat, ale kde inde uz zacinaju vyradovat B732GO, Ikarusy bez GO maju len 1 rok zivota okrem najmladsieho (1989) ? este by to chcelo dokladnejsiu udrzbu a z Presova budu moct chodit na exkurzie
Jano: hej, nasiel som sa. Ano, ona ta suprava vyzera pekne, ale aj jazdi velmi dobre. Skoro ako 602/10. Ale len skoro. Bol som s tym NANAJVYS spokojny ! Jazdne vlastnosti (hodnotim HLAVNE brzdenie) lepsie ako niektore T6.
Áno, XY by malo podobať YX, keby číslovanie zodpovedalo pôvodným predstavám autorov. Preto je príkladov menej ako výnimiek (ako príklad súžia napr. 56-65, 68-86)
KLF: Videl som ta 2x hoci som ani o tom nevedel, no poviem ti, ta renovovana masinka vyzera naozaj velmi, velmi dobre!!! Apropo najdes sa vo vyprave na Dispeceri.
To som videl aj ja. V Trencianskych Tepliciach tusim to dostali, je to IFA a ma asi 12 rokov. No vyzera byt v dobrom stave, ale zas... Nerob si velke nadeje - IFA bola vychodonemecka firma a ZDALEKA kvalitou ani po spicky nesiahala Tatram a Liazom. Vies... ta Tatra 148 jazdi u hasicov (nielen v TN) aj po 30 rokoch. By som po 30 rokoch chcel vdidiet tu IFU.
Ludia, 56/54/52 poznam velmi dobre, lebo tam chodim kazdy weekend!
Myslim si ze system 36/46/114 bol o 200% lepsi ako toto!!!
vyhoda bola hlavne v dobrych intervaloch liniek 36/46 s sj to, ze sa obyvatelia vychodneho mohli dostat expresnou linkou (114) priamo do mesta!
Tak sa mi zda , ze linka 56 sa nestala linkou pre vychodne, ale pre racu!
Este sa vratim k tomu linkovaniu, hovorite, ze povodne mali obidve cisla oznacovat oblasti kde maju konecne! V tom pripade by mali mat linky XY a YX podobnu trasu?
Prečo by sa to nedalo prekladať? Ako príklad - ranná špička:
L52 Tbiliská - Na pasekách: int. 20 min.
L54 Tbiliská - ŽST Vajnory: int. 20 min.
odchody z Tbiliskej:
L52 každú hodinu o celá h 18, 38 a 58 min.
L54 každú hodinu o celá h 08, 28 a 48 min.
odchody od ŽST Vajnory:
L54 každú hodinu o celá h 13, 33 a 53 min.
odchody zo zast. Na pasekách - smer Tbiliská:
L52 každú hodinu o celá h 10, 30 a 50 min.
L54 každú hodinu o celá h 00, 20 a 40 min.
Jazdný čas:
L52 jedným smerom 9´, na obrátku 18´
L54 jedným smerom 16´, na obrátku 32´
Režim spraviť tak, aby vozidlá po každom obehu menili číslo, príklad jedného poradia:
5:08 L54 Tbiliská - ŽST Vajnory --> 5:24
5:33 L54 ŽST Vajnory - Tbiliská --> 5:49
5:58 L52 Tbiliská - Na pasekách --> 6:07
6:10 L52 Na pasekách - Tbiliská --> 6:19
6:28 L54 Tbiliská - ŽST Vajnory --> 6:44
...
Celkový počet vozidiel v čase rannej špičky L52 + L54 = 4 vozidlá
Dnes, ak správne počítam, by tam malo byť 5 vozidiel.
tak, tak, škoda že sa u nás nerozmýšla v súvislostiach...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy