Reakcia na: kecho #135809:
inak DPB dobre vyhadzuje peniaze do vzduchu ? 1. Vyhodené peniaze za fiktívne čistene vozidiel MHD - si DPB môže žvástať koľko chce, fotky sú fotky a sú na webe jasne dostupné a hovoria sami za seba, resp. za prácu firmy, ktorá má čistiť vozidlá DPB.
2. Uniformy - v čase keď je každé euro dobré DPB si zmyslí, že priorita sú uniformy pre šoférov ? čo tak chodím MHD, tak možno 2 z 10 sú v nich navlečení ?
3. Capacity - DPB narieka ako nemá cash na nákup nových autobusov, tak sa rozhodne pre tri tendre na nákup kĺbových autobusov (pravdepodobne počet tendrov = počtu výrobcov = sľubovaná unifikácia VP v nedohľadne) a hneď v prvom sa rozhodne pre síce pekný autobus, kapacitný ale v cene 585 000 EUR/kus (17 623 710 SKK), čo je cena o riadny kus nad pôvodne proklamovanou čiastkou. Neovládam ceny ostatných vozidiel, ale určite za 17,6 milióna SKK, resp. 585 000 EUR sa nekupuje žiadny autobus od výrobcu z Európy, možno aj tak nejaké trojčlánkové busy.
Robí vôbec niečo náš DPB čo je v súlade s rozumom? Sťažuje sa na krízu ale peniaze rozhadzuje ako keby sa im množili... ☠
tu je aspoň dobre vidieť, aká je vlaková doprava nespoľahlivá a preto nemôže byť nosným systémom v BA ? viem, že je to blbosť, ale na demagógiu lola zo slávikovej treba reagovať rovnako
ono to išlo asi tak, že cca 6 či 7-krát sa parňák pokúšal vytlačiť vozne na nadjazd niekde okolo komínov Vítkovice a keď sa mu to stále nedarilo, rozpojili súpravu a jednu časť odtiahol na Predmestie tuším motorák a druhú dotlačil parňák a tam sa potom zase spojili. ono by to bolo celkom fajn, keby aspoň nejaký organizátor po druhom-treťom pokuse prebehol tie vozne a pekne nahlas zareval, čo sa deje, nech sa ľudia vedia zariadiť. lebo niektorí tam mali aj malé deti a pre tie je tá hodinka vo vlaku akurát, ale potom sa už začnú nudiť, tak vymýšľajú hlúposti...
m@rtin
Já si myslím, že by Bratislava měla nejdřív konečně přestat mluvit 20 let o nosném systému a postavit ho. Já si myslím, že by BA měla konečně nakoupit nízkopodlažní tramvaje (jedné město v ex CS, které je nemá). Já si myslím, že by BA měla konečně vybudovat plnohodnotný systém integrované dopravy na úrovni 21. století. Já si myslím, že by BA měla snížit stáří vozového parku autobusů čímkoliv novým. Ono koupit 40 meďáků nebo 60 Sorů je prostě rozdíl, a to nepočítám servis a náhradní díly.
Budiž Mercedes, ale proč zrovna Capacity, který je o 1,5 m delší? Jen chci říct, že cena Capacity oproti 18 m Citaru rozhodně nekoresponduje s navýšením kapacity.