"Heh, to by nebolo čo na DD, zlepšovať už keby tam bola električka. Nedala by sa tam robiť každého pol roka predvolebná reklama novými autobusmi a linkami."
Akože? Veď električka na DD by bola megareklama. ?
Tak ale také samohasiace zariadenie je potom na veľké "H". Spustilo sa vôbec? - asi sotva, ten autobus je dosť poškodený ohňom.
V súvislosti s nedostatkom autobusov -bude sa tento voz ešte opravovať? Bolo by vhodné motorový priestor a zadnú časť opraviť za použitia dielov s už predtým vyradených vozidiel 4848 / 4859. Inými slovami -z dvoch zlých vozidiel spraviť jedno dobré.
Jasné že má to samohasiace aj zhorený 2829.. lenže pokiaľ viem samohasiace zariadenie je v motore(alebo v jeho tsnej blízkosti) a tam reaguje na vysokú teplotu (alebo dym? alebo oboje... ešte možno tak na prívod paliva)
ale pri väčšine požiarov busov horí motorový PRIESTOR (defakto od 4. dverí dozadu a od sedačiek nižšie) ale iba veľmi málo krát samotný motor... (jednu dobu u plyňákov často horel vzduchový filter..) aj teraz tipujem že sa zapálil ten bordel čo tam bol, možno olej bol nakvapkaný tam kde nemal byť.. a tieto veci samohasiace zariadenie nepostrehne a nezahasí..
rovnako je samohasiace zariadenie na dve veci ak začne horieť kabeláž...
Nehovoril približne pred rokom istý pán Z., že sa do autobusov namontovali samohasiace systémy? ? Viem, že na 100% v SU, ale zdá sa mi, že ich montovali aj do IK nie?
Inak na nieco som natrafil,a musim povedat ze toto urcite nieje Tedom 1101/8038/.Aspon nie ten co dorazil do DPB alebo ten co momentalne jazdi.Jedine ze by nieco na poslednu chvilu v tovarni zmenili.Ked niekto o tom nieco vie,nech prezradi.?
ved jasne, zase keby boli nadvaznosti a kvalita autobusov lepsia tak auto pouzivam len tam kde mi to vyrazne skrati cestu napr. petrzalka - rybnicna. a do mesta pekne MHD, ale takto radsej zaparkujem na Tyrosovom nabrezi a vecer sa vratim zase spat autom ?
Vyhody MHD by som videl keby bola uz ta trat Petrzalka - Mesto a nasledna preferencia elektricky na sposob vlaku to jest cim menej prejazdov IAD a tam kde je prejazd IAD cez trat tak tam buchnut zavory alebo osvetlenie ako maju vlaky. ?
potom by som aj ja nechal auto vacsinu casu odpocivat na parkovisku
Ale ani ten najnovší autobus, na bezplatnej linke s minútovým intervalom a úplne bez cestujúcich nie je úplne konkurencie schopný voči IAD. A aj preto sa všade vo svete riešia problémy s IAD reštriktívnym spôsobom.
Ja som toho nazoru, ze by sa mala podporovat VHD, ale inak ako si to predstavuje vacsina tunajsieho osadenstva. Ja som za skvalitnovanie MHD a presun ludi z IAD na zaklade dobrovolnosti. T.j. zabezpecit vacsi podiel MHD motivacne a nie restrikcne.
Samozrejme, urcite obmedzenia IAD to obnasat moze, ale len pokial to priamo pomoze MHD (napr. vybudovanie BUS pruhu namiesto cestneho pruhu).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133