Reakcia na: no.ev.di. #134780:
25Trky a 24Trky s diesel agregátom sa dodávajú od roku 2007 plne nízkopodlažné. Síce je to o dosť drahšie, ale dnes by som kupoval trolejbusy len s dieselagregátom nakoľko keď vypadne elektrina, alebo stane nehoda, ktorej sa nedá vyhnuť tak aby sa neodpojil z vedenia sa môže naštartovať motor a obíde sa to... 
S499.1023
1) Trolejbus na Žel. Studienku nebol zavedený kvôli stúpaniu, ktoré by električka nezvládla (v Jablonci nad Nisou jazdili staré dvojnápravové vozy bez vlastnej elektrovýzbroje a bez nezávislej koľajnicovej brzdy do stúpania vyše 100 promile) ale jednak kvôli záujmu o vyskúšanie nového dopravného prostriedku, jednak kvôli tomu, že vedenie električkovej trate týmto smerom by bolo nerentabilné.
2) Obmedzenie na Barrandove nie je kvôli hodnote stúpania ale kvôli dĺžke úseku so stúpaním (jedná sa teda o klesanie, so stúpaním problém nie je), Najväčšie súpanie v Prahe je na Trojsekej (vyše 80 promile) a tam odporové vozy môžu.
3) Drobným problémom Brna je okrem rôznorodosti vozidlového parku aj dosť zúfalá údržba, občas porovnateľná s bratislavskou
? .