Reply on: Ondro #134790:
a? ľudia dobre vedia ako je parkovanie v centre mesta na riť a napriek tomu im nič neprekáža v tom, aby síce ušetrili čas na ceste autom ale zabili ho hľadaním miesta na parkovanie a ďalej aj cestou do práce, nakoľko miesto neraz nájdu aj 5-10min pešo od práce. Sú ľudia čo sa auta nevzdajú ani keby mali prácu, obchod a lekára v spojení MHDčkou bez prestupu do 10 zastávok.
S499.1023
1) Trolejbus na Žel. Studienku nebol zavedený kvôli stúpaniu, ktoré by električka nezvládla (v Jablonci nad Nisou jazdili staré dvojnápravové vozy bez vlastnej elektrovýzbroje a bez nezávislej koľajnicovej brzdy do stúpania vyše 100 promile) ale jednak kvôli záujmu o vyskúšanie nového dopravného prostriedku, jednak kvôli tomu, že vedenie električkovej trate týmto smerom by bolo nerentabilné.
2) Obmedzenie na Barrandove nie je kvôli hodnote stúpania ale kvôli dĺžke úseku so stúpaním (jedná sa teda o klesanie, so stúpaním problém nie je), Najväčšie súpanie v Prahe je na Trojsekej (vyše 80 promile) a tam odporové vozy môžu.
3) Drobným problémom Brna je okrem rôznorodosti vozidlového parku aj dosť zúfalá údržba, občas porovnateľná s bratislavskou
? .