Reakcia na: MatejBA #134655:
takto náhodou niesú ešte Juráku a Trnávke Ikarusy 435 a TAM-BUSY? Či na TAM-BUSy má právo len Trnávka a Jurák a Ik435 si nechú dať?! Tie vozovne samo o seba existujú podľa mňa len z dôvodu, že tam sú električky a trolejbusy. Ak by existovala vozovňa v Dúbravke, tak tá by obsluhovala s istotou linky 20-49 a k tomu aj 63 s 83. Trnávke a Juráku by ostali akurát tak nejaké poradia 31,34,39,56,59,63,65,96 a 196 a akurát 50,53,57,58,61,67 by im ostali možno celé. Neviem inak prečo si 83 a 196 nedelia 50 na 50 medzi sebou Petržalka a Jurák/Trnávka, keď z Petržalskej vozovne to je najbližšie k trase 83 (Technopol) a tiež by nebolo od veci, keby niečo na 196 bolo z Petržalky. Apropo - ak sa podarí vybudovať vozovňu pre trolejbusy v Prievoze tak určite nebude tak veľa trolejbusov vypravovaných z Trnávky, takže snáď sa tie vozidlá nejak po meste rozumne rozložia.
no.ev.di.
K Dunajskej chcem dodať toľko, že s plánovanou prestavbou Kamenného námestia by som tam naplánoval akúsi prestupnú stanicu električka+t-bus+bus. Tu by sa mohli trolejbusy otáčať, rovnako ako električky, prípadne nejaká autobusová linka. Celé by to bolo na úrovni terénu, alebo mierne zapustené 1-2m, a hore budova s 2-3 podlažiami kde by bol nejaký OC+kancelárie a prípadne hotel ale ten by som umiestnil kolmo na polohu terajšieho hotela Kyjev, tak že okolo jeho severnej strany by trolejbusy prichádzali na Kamenné námestie a južnou (Dunajská) by opúšťali Kamenné nám. Spĺňalo by to podobnú funkciu ako má Mendlovo náměstí v Brne, kde sa môžu točiť všetky trakcie Brněnskej MHD.