Reply on: no.ev.di. #134653:
A ma petrzalka CNG plnicku? Pokial viem, tak nie. Ak by mala, tak by urcite presunuli nejake tie autobusy z Jurajovho ci Trnavky. Cize ak chces lepsiu dopravu tak sup sup vybuduj tam plnicku.
minimálnu plochu som našiel niekde, že je 2,2x5m (prípadne na kolmé parkovanie?) takže teraz si už len zmerať tú cestu, aká je v skutočnosti široká a zistiť minimálne požiadavky na šírku pruhov. ozaj pri tých 60 stupňoch nemáš chybu že 4500+ nemá byť 3500+?
, ktorá je teraz aj tak z pôvodných 2+2 reálne využitá ako 1+1, pričom po oboch okrajoch parkujú pozdĺžne (bez namaľovaných čiar) a taký polpruh ostáva nevyužitý... dajme tomu, že teraz tam je 4x3,5 m a po novom by bolo 3x3 m (keď capacity má šírku 2,55) + 4,5m ostane voľných...
asi pripravuje plan B kde v mediach povie, ze su nevhodne na DD a preto tam nasadia Citelisy a Tedomy "vyradi" do inych M.Č.
Čo kus to original. Necháme sa prekvapiť niekde na námestí pri veľkolepom vystavovaní.
no.ev.di.
K Dunajskej chcem dodať toľko, že s plánovanou prestavbou Kamenného námestia by som tam naplánoval akúsi prestupnú stanicu električka+t-bus+bus. Tu by sa mohli trolejbusy otáčať, rovnako ako električky, prípadne nejaká autobusová linka. Celé by to bolo na úrovni terénu, alebo mierne zapustené 1-2m, a hore budova s 2-3 podlažiami kde by bol nejaký OC+kancelárie a prípadne hotel ale ten by som umiestnil kolmo na polohu terajšieho hotela Kyjev, tak že okolo jeho severnej strany by trolejbusy prichádzali na Kamenné námestie a južnou (Dunajská) by opúšťali Kamenné nám. Spĺňalo by to podobnú funkciu ako má Mendlovo náměstí v Brne, kde sa môžu točiť všetky trakcie Brněnskej MHD.