Reply on: MatejBA #134655:
takto náhodou niesú ešte Juráku a Trnávke Ikarusy 435 a TAM-BUSY? Či na TAM-BUSy má právo len Trnávka a Jurák a Ik435 si nechú dať?! Tie vozovne samo o seba existujú podľa mňa len z dôvodu, že tam sú električky a trolejbusy. Ak by existovala vozovňa v Dúbravke, tak tá by obsluhovala s istotou linky 20-49 a k tomu aj 63 s 83. Trnávke a Juráku by ostali akurát tak nejaké poradia 31,34,39,56,59,63,65,96 a 196 a akurát 50,53,57,58,61,67 by im ostali možno celé. Neviem inak prečo si 83 a 196 nedelia 50 na 50 medzi sebou Petržalka a Jurák/Trnávka, keď z Petržalskej vozovne to je najbližšie k trase 83 (Technopol) a tiež by nebolo od veci, keby niečo na 196 bolo z Petržalky. Apropo - ak sa podarí vybudovať vozovňu pre trolejbusy v Prievoze tak určite nebude tak veľa trolejbusov vypravovaných z Trnávky, takže snáď sa tie vozidlá nejak po meste rozumne rozložia.
, ktorá je teraz aj tak z pôvodných 2+2 reálne využitá ako 1+1, pričom po oboch okrajoch parkujú pozdĺžne (bez namaľovaných čiar) a taký polpruh ostáva nevyužitý... dajme tomu, že teraz tam je 4x3,5 m a po novom by bolo 3x3 m (keď capacity má šírku 2,55) + 4,5m ostane voľných...
810zssk