Reakcia na: MiroBA #133355:
1. Systém odvšadiaľ všade raz za uhorský rok je na h...
2. Nejako Ti tam vypadol Pezinok zastávka.
3. V Rači prestupný terminál nevybuduješ. Iba ak zbúraš zo dve ulice domov, aby sa k stanici aj nejaké autobusy dostali. (Síce okolo nej busy núdzovo premávajú počas vinobrania, ale tie uličky nie sú pre pravidelnú premávku vhodné a miesta na terminál busov tiež niet).
4. Tvoje Trnavské mýto = Filiálka. Tvoja Filiálka by sa skôr mohla volať Slovany podľa bývalej zastávky za Figarom.
5. Kde by si zobral 5-vozňové súpravy 560 a ešte v takom počte, aký by bol potrebný na Tvoje, prepáč za výraz, fantasmagórie? ZSSK už prevádzkuje len 4-vozňové (prebytočné vložáky predala Čechom, ktorí s ich pomocou vytvorili 6-vozňové jednotky pre IDS JMK) a k tomu už sú v turnuse len 4. Obdobná otázka sa týka motorákov 840.
6. Keď už S-bahn, tak treba vybudovať zastávky na takých miestach, kde by ich ľudia aj mohli využiť, pretože súčasné sú často v úplnej riti (Lamač, DNV, Vajnory, ÚNS, ...). Už sa tu x-krát spomínali napr. DNV sídlisko, Vrakuňa či Bratislava-cintorín a ďalšie.
7. BSK siaha ďalej, než len po Malacky a Senec. Z obsluhy Tvojimi linkami vypadli Veľké Leváre, Závod, Šenkvice či Báhoň. Rozhodne by bolo vhodné ťahať linky S až do Kútov, Trnavy a Galanty.
8. Linka S8 by bola od Zohoru do Mikuláša načo? Dediny sú sú ďaleko od staníc a lepšie ich obslúžia autobusy.
9. S4 - nebola náhodou trať do Stupavy už zrušená?
MiroBA
Tak zase ja to navrhujem z laického hladiska som si vedomý že tam sú nedostatky. -tiež tá trať do Plaveckého Mikuláša asi bohviečo nie je aj do Stupavy je administratívne zrušená...-no škoda že sa to nechalo schátrať.
No, pozerám tie dokomenty BID - v pláne sú linky R20, R50, R60, R70 -ale v podstatie ide len o pridanie čísel Rxx osobným vlakom. Ten interval 2 hodiny cez víkendy nie je bohviečo, preto chcú poschodáky -ludia nahrnte sa a trikrát za den vás odvezieme. Radšej by som uvítal častejší interval a menšie súpravy -no otázka peňazí.
Všetko končí na Hlavnej stanici -zbytočne sa tam budú pri prestupoch ľudia motať. Mohli to spojiť R20+R50napr. a spraviť linkovanie dametrálne.
Alebo tými Rkami by som plne nahradil osobné vlaky a do najbližších miest by som zaviedol linky čo navrhujem ja - ako kvázi náhrada za metro.
Čo sa týka trate do Petržalky a na letisko -nie že by som to považoval za zlé, ale v dohľadnej dobe to nebude -kto to všetko zaplatí...
asi taký moj osobný pohľad na to.