Srdečne pozdravujem všetkých návštevníkov stránky. Bol som v Prahe a mal som možnosť osobne sa presvedčiť o funkčnosti ich mhd. Ked som to porovnal s Bratislavou, skoro som sa začal hanbiť. Perfektne udržiavané vozidlá, ako električky tak aj autobusy, presné odjazdy zo zastávok, perfektne upravení vodiči i vodičky, odetí v rovnošatách.(Nie ako u nás). Špeciálne som sa zameral na grafitty, no na moje veľké prekvapenie nenašiel som ani čiarku. Rovnaké to bolo i na budovách v centre mesta. Zážitkom bolo vidieť novú súpravu metra, ktorá mi iba tesne unikla pri prestupe. A čo nočné linky? Jazdia v dostatočnom množstve i rozptyle a ich kapacita sa mi zdala vyhovujúca. Pôsobivo vyzerá i jazda električiek popod dom na Malostranskom námestí. Mal som šťastie a vydel som i brúsiace vozidlo Schorling, ktoré v súčastnosti slúži na výcvik a kondičné jazdy pre vodičov historických električiek.(Vypravuje ho vozovna Pankrác)
Odporúčam vám navštíviť Prahu aj pre možnosť vidieť prototypovú T II, ktorá do roku 1978 premávala v Bratislave. Toto vozidlo s evidenčným číslom 6002 je zrekonštruované s maximálnou citlivosťou a precíznosťou. Dúfam, že rovnako bude v budúcnosti vyzerať aj naša 215-ka.
Odporúčam vám navštíviť Prahu aj pre možnosť vidieť prototypovú T II, ktorá do roku 1978 premávala v Bratislave. Toto vozidlo s evidenčným číslom 6002 je zrekonštruované s maximálnou citlivosťou a precíznosťou. Dúfam, že rovnako bude v budúcnosti vyzerať aj naša 215-ka.
Juro
Mna osobne dost sere, ze posledny vlak z Trnavy ma prichod 23.58 a z Galanty o 0.14 a nocaky odchadzaju o cca. 23.45 a dalsie idu az o cca. 1.15.
Ten ukazovatel vozokilometer je vobec zaujimavy, ked vodic chrape, Ikarus rachoce a chlasce nafticku, ja drkocem od zimy na zastavke (prip. potesim taxikara) a uradnicek na magistrate je rad ako to pekne fachci.
Inak kto chce vidiet pokope najviac autobusov v Blave(okrem vozovni a ASMN) hor sa v noci na hlavnu stanicu.