ved ja som to vcera vyriesil podobne..najskor som bol slusny, nezabralo, tak som z druheho schodika skocil do toho davu a chalan-baba bolo mi jedno som sa tade prestrcil...
Re #132864 MiroBA: nemas pocit, ze dopyt ze popradu do Lomnice je diametralne iny ako z BA do Trnavy. A ze poschodove jednotky odvezu ovela viac ludi na jednom podvozku. Skus rozmyslat skor nez nieco pises.
nikde som sa nedopátral výšky Lamačských tunelov, no v tom staršom sa nejazdí pod napätím a lokomotívy tam sťahujú zberač...
V roku 2004 mal haváriu jeden rušeň radu 263 lebo nestiahol včas zberač a utrhol ho... tento typ "princezná" má výšku (so stiahnutým zberačom) 4 640 mm čo číní 4,6m, ktoré môžme považovať za prejazdnú výšku Lamačských tunelov...
Elefant - 575 má výšku vozňa 4635 mm, čo znamená, že tá fáma nebude pravdivá...
Ja mám skôr otázku či sa tie Elefanty zmestia do Tunela pi HL.ST.. Pretože raz som si čítal jedno fórum kde písali rakušáci že na linku BA-Wien nemôžu davať tie svoje poschodové lebo sa nezmestia do toho tunela. Ak to nieje tak opravte ma :):):) ?
Re #132848 m@rtin: ak si dobre pamätám, tak o.i. tam nebol počet vozov na cng a diesel + zaslanie pozvánok na obhliadku po jej termíne a podobné diletantské, sorry "odborné" lapsusy DPB, a.s.
To plati takmer na vsetkych linkach, ja zase nepochopim ludi, ktori ozlomkrky utekaju na elektricku, vodic na nich caka, a oni utekaju az do zadnych dveri druheho voza, co casto (napr. na Florianskom smer Raca) konci zmeskanim signalu a nabranim dalsieho uz aj tak celkom velkeho meskania....
Metóda jedného ex-spolužiaka: "S dovolením...s dovolením...prepáčte... TAK UHNETE KU..A ALEBO NIE?!?" Väčšinou zabrala, stádo sa zľaklo a rozostúpilo.
Ale on mal skoro dva metre a nejakých sto kíl, takže si to mohol dovoliť...
Skus niekedy vystupit z narvatej solo 31ky na ZOO smer Cintorin. Hovorim "s dovolenim" a oni stoja jak keby ich tam prikovali. Tam som sa to rozhodol riesit bez ohladu na akukolvek slusnost a proste sa surovo tlacim. S tymi ludmi to nema zmysel.
Kurnik, zaujimalo by ma, ako vysvetlit tym sedlackym dlhovlasacom cestujucim 31 a 39 na intraky na Slavicie udolie, ze maju uvolnit miesto vystupujucim ludom...Zakazdym ked pride autobus na Zochovu, nadrbu sa pred dvere tak, ze sa neda vystupit...a to tam v tom smere vystupuje dost ludi, ale oni su sprosty, lebo okrem dlhych vlasov im niekto asi moc nenadelil a tak im to asi v tej lebeni asi netrkne...Prepacte za tuto reakciu, ale kazdy den sa stretavam s rovnakou situaciou, ale dnes im cez vlasy do usi nepreslo ani moje "s dovolenim prosim vas" a neuhli sa...
Chcelo by to nieco podobne ako maju v prazskom metre, kde cez projektory medzi spravami a reklamami pustraju kratke klipy o tom, ako sa spravat v MHD...
Jestli se ve vlacích na trati TT-BA stojí nevím s jistotou, ale na trati Kúty-BA jezdí ráno sedm-osm vozové vlaky a jsou plné, ale nestojí nikdo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
V roku 2004 mal haváriu jeden rušeň radu 263 lebo nestiahol včas zberač a utrhol ho... tento typ "princezná" má výšku (so stiahnutým zberačom) 4 640 mm čo číní 4,6m, ktoré môžme považovať za prejazdnú výšku Lamačských tunelov...
Elefant - 575 má výšku vozňa 4635 mm, čo znamená, že tá fáma nebude pravdivá...
hoci, osobne a vizuálne si to predstaviť neviem
?