Aky je rozdiel medzi tym ked sa z programu cezhranicnej spoluprace SK-HU financuje bus do Rajky a ked by sa z cezhranicnej spoluprace SK-AT financoval vlak do Wolfsthalu?
Áno to je asi tá spojka... dnes je v pojazdnom stave, naposledy išiel tade mimoriadny osobný vlak v januári (viezol predstaviteľov samospráv, obchodných a priemyselných komôr a železníc združených okolo TEN-T 17).. a vraj sa využíva občas pre nákladnú dopravu...
Neviem či je to zdĺhavé ale tak si to OeBB naprojektovali a je to asi najlepšia možnosť ako s TEN-T 17 spojiť naše letiská za čo najnižšie náklady (ak teda TEN-T pôjde tade...)
V prípade Marcheggu - u nás by bolo letisko napojené, ale či rkúšaci vo Viedni napoja tú trať na Schwechat...
S7 (Pressburgerbahn) do Ba je nereálna, najviac na to tlačia rakúski podnikatelia, ale spolufunancovať by to podľa nich malo aj SVK (BA) (Hahaha)..
Pochybujem že Eú dá na to peniaze...to sa mi vidí ako šotoušovina...
neviem, či by to nebolo komplikované... cez štrukturálne fondy by to bolo ťažké, musel by sa celý projekt zrejme rozdeliť a potom to, že je to v Rakúsku nevylučuje, že to nie je v BSK (čo vylučuje všetky OP s územnou koncentráciou mimo BSK).
Ale teoreticky by to možno šlo cez nejakú inštitúciu cezhraničného rozvoja
To je ta spojka co sa odpaja krakto za stanicou Flughafen Wien a pripaja k trati Wien - Petrzalka medzi stanicami Götzendorf an der Leitha a Trautmannsdorf an der Leitha? Nebolo by to predsalen trochu zdlhave? A v akom stave je ta spojka dnes?
Co sa tyka napojenia trasovania cez Marchegg, potom by nebolo mozne tahat ten vlak az na letisko? Pokial viem tak Hlavna-Letisko by sa malo dat jazdit, nie?
A vcera ma napadla este jedna vec... viaceri sme sa zhodli ze v sucasnej financnej situacii ZSSK, ZSR a statu je predlzenie Pressburgerbahn do Petrzalky blbost.. ale napadlo ma - nemohlo by sa to financovat z eurofondov? Tym ze by to slo od Wolfsthalu by to vlastne nebol projekt len v BA kraji a teda by sme na to nieco mohli dostat...
Existuje, cez tzv. Goetzendorfskú spojku pôjde TEN-T 17 z 7-čkovej trasy na tú "hlavnú" na Most nad Litavou...
Avšak najnovšie začínajú Rakúšania špekulovať, či radšej neťahať TEN-T 7 do BA cez Marchegg... a spojenie letísk by sa tým okašlalo...
tomu sa hovorí fungujúci preklad liniek
Re #132567 no.ev.di.: tým si zabil spojenie Horský Park-EUBA, keďže tam vypadol bus s int 8 a 12...
nezabite ma, nijako som to neprepočítaval,ale mi napadlo, že keď už, tak potom 83 zlepšiť interval dajme tomu o 2 či 3 minúty, zrušiť 34, prípadne z nej spraviť krátku (ak by malo ostať spojenie Sokolská-Povraznícka) na trati Vojenská nemocnica(kratšia alt.Kramáre)-Patrónka-Sokolská-Povraznícka-SAV-Dubová-Voj.nemocnica a 84 dať na Ovsište-SadJK(DigitalPark)-Zochova-Vazovova v int. 10. a ostalo by zachované spojenie hopa-euba na jeden prestup s približne pôvodným intervalom...
Re #132571 luky133: ejha, vajíčka nám podraželi, keď jedno už stojí 0,33 € ?
Re #132580 kacka: no predsa na kúpu nových busov na nové linky pre DD
Prečo sa chodí L31 točiť na Jelačičovu a navyše na Trnavské mýto prichádza cez Lagionársku čo nikdy nebolo predtým ? to už nemohli L31 dočasne potiahnúť na Jelačičovu?!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Co sa tyka napojenia trasovania cez Marchegg, potom by nebolo mozne tahat ten vlak az na letisko? Pokial viem tak Hlavna-Letisko by sa malo dat jazdit, nie?
A vcera ma napadla este jedna vec... viaceri sme sa zhodli ze v sucasnej financnej situacii ZSSK, ZSR a statu je predlzenie Pressburgerbahn do Petrzalky blbost.. ale napadlo ma - nemohlo by sa to financovat z eurofondov? Tym ze by to slo od Wolfsthalu by to vlastne nebol projekt len v BA kraji a teda by sme na to nieco mohli dostat...