Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #132537:
Zabal to, kámo... nejde Ti to...
Reakcia na: MiroBA #132537:
zrusit 83? ako pisal pepke, pekny vtip. uz teraz cestujem z konca petrzalky do dubravky skoro hodinu na jeden (max dva prestupy). elektricky mam rada ale ked si mam vybrat, tak radsej stravim tu polhodinu (83) v buse.
Reakcia na: M3go #132541:
Ono voľakedy tam bolo celé video z cesty na zásah a bolo tam vidieť ako vodič začal odbočovať vtedy keď už išli... Myslím, že v dialke ic hmohol vidieť alebo počuť nakoľko celú cestu mali zapnuté sirény. Takto ich zablokoval na cca 10-15 sekúnd... ? Škoda, že tam už neni to video 😞
Reakcia na: JamaVOku #132544:

Z jahody padlo predovšetkým vedenie DPB -pretože odmietajú zaobstarať potrebné vozidlá. Potom by sa kde ubrať s ktorej linky ktorú zrušiť vôbec nemuselo riešiť.
Reakcia na: MiroBA #132537:
Si spadol z jahody? Kapacitu z 21 preniesť na 20+električku? To radšej nech sa vybuduje zastávka Devínska Nová Ves Sídlisko a nech už z DNV idú vlakom.
Reakcia na: pepke #132542:

Ono tažko takto -no ved práve redukovať už nie je pomály čo.
Ja som pri týchto alternatývach vychádzal z toho že autoby sy by som ubral z tých častí kde sú ektričky autobusy. Samozrejme som proti akémukoľvek rušeni a radšej zato kyby potrebné vozidlá pribudli. ...je to zabité.
Reakcia na: MiroBA #132537:
no v L78 ide skôr o Vrakuňu ako hovorí no.ev.di - potom by časť Hradskej od Šíravskej po Billu bola odkázaná len na L87 s mizerným intervalom, takisto Drieňová by bola odkázaná len na L66. A neviem, kde by sa dala "preniesť kapacita" na trolejbusy - buď si istý, že ľudia čo bývajú pri trolejbusoch nimi aj chodia a neprevážajú sa L78 (úsek od Billy po Čiližskú).

Inak to zrušenie L83 má byť vtip? 😃
Reakcia na: MiroBA #132537:
Vôbec to nie je také ľahké ako si myslíš. 78 obsluhuje časti Vrakune kde trolejbusová trať neexistuje a spája Vrakuňu s Ružinovom cez Vrakunskú cestu, čo okrem nej robí ešte 67 a 87. Ďalej 78 robí množstvo spojení, ktoré nerobia žiadne iné linky, takže ťažko ľudí nahovoríš aby prešli zo 78 na 201/202, keď potrebujú ísť na Bajkalskú, Drieňovú alebo Astronomickú. Takisto aj s L21 a L34/83 to je tak, že ľudia ich využívajú aby sa dostali na Patrónku, Pražskú a Šancovú, Hodžko a Račko. A tieto body električky neobsluhujú, jedine ak v prípade Račianskeho mýta by šlo o L5 zo smeru Dúbravka, ale to je dosť pomalá alternatíva.
Reakcia na: M3go #132538:
To by šlo potom aj 37 a 91 označiť ako tzv. prímestské linky.
Reakcia na: Petto #132529:
No ale tak porovnaj linku 210 a 21 tak som myslel tu prímestkosť
Reakcia na: no.ev.di. #132534:
V Petržalke sa veľmi už Redukovať nedá, lebo spoje boli už zredukované už v r 2005. Možno by som obetoval L78 -tam by sa dala preniesť kapacita na Trolejbusovú L202, 201 -tu ale neviem či je možné navýšiť počet trolejbusov.
Ešte by sa dalo ušetriť -to ma ale z Devínskej Novej
Vsi zahlušia zredukovať L21 - preniesť Kapacity na napájačovú L20 s prestupom na električkové linky alebo zrušiť L83 + navýšiť výpravu električiek -tých však tiež nie je veľmi navyše.

Takéto úvahy však rozhodne nepovažujem za správne. Vedenie DPB ci konečne musí uvedomiť - treba okamžite zaobstarať nové kapacitné vozidlá. Či chcú alebo nechcú.
Reakcia na: MiroBA #132532:
vsak to je len stanicny zalozak !!! a 95ka nechodi zase az taka plna cez vikend, aby to sem-tam SOR nezvladol , vacsia pohroma by bola, ak by bol na L83
Reakcia na: luky133 #132514:

Touto problematikou som sa ale tak týždeň dozadu zaoberal i ja. Zdravá konkurencia by sa zišla -inak by sa dopravný podnik správal k svojim zákazníkom -ale ja som sa s tým zmieril to sa musí zmeniť mentalita Slovenského národa aby tu niekto niečo spravil.
-Už len to porovnanie z Brnom. Všetci naokolo majú Nízkopodlažné električky a garantované spoje, budujú nové trate a tu u nás ani 15 sprostých kĺbových autobusov nevedia prenajať nieto ešte kúpiť.
Reakcia na: MiroBA #132532:
Cez víkend to nie je taká pohroma, ale DPB by mal začať uvažovať nad úspornými variantami a komplet si rozanalyzovať linky a ich vyťaženosť tak ako to spravil DPMK a jeho vlastní ľudia.
Reakcia na: MiroBA #132507:
Dobrý článok, ja tam plánujem tiež zaskočiť do Brna a povoziť sa tam ? spolužiačka zo strednej tam je druhý rok a povedala, že spoje tam meškajú minimálne oproti BA, väčšinou oveľa modernejšie vozidlá ako v BA a nečaká sa tak dlho. Hoc jej je MHD ukradnutá v podstate, tak ocenila aj to, že najpotrebnejšie električkové linky premávajú v polovičných intervaloch a ostatné sa dobre dopĺňajú a že všade kam potrebuje chodí električkou alebo trolejbusom. Minimum ciest robí autobusom
Reakcia na: no.ev.di. #132530:

No a už je to tu - SORy na 95ke ? .
Reakcia na: Petto #132529:
asi1 preto lebo DNV je značne odľahlá časť Bratislavy a L21 v meste vynecháva veľa zastávok, zastavuje na Patrónke, Predstaničnom, Račku, Krížnej a AS, teda skoro ako linky SL, ktoré idú na smer Záhorie. Aby som upresnil tak prímestské linky stoja na začiatku Legionárskej v smere na Račko, potom až na Patrónke a ďalej až v Lamači. Na Pražskej asi nestoja nikde ale to neviem potvrdiť.
3402 na L95 ? DPB asi testuje čo dať na L95 cez školský rok ?
Reakcia na: M3go #132526:
V com je 21 primestska ??? To uz viac "primestska" je 29,kde chodi aspon primestsky SOR C 10,5 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.